Anunț major pentru clienții Băncii Transilvania. Sunt vizați cei care au serviciul mobile banking activat. Sistemul pare să fi picat din nou, după ce acum două zile a avut o nouă cădere.
Operatorii au declarat că sistemul funcționează cu mici fluctuații și se încearcă remedierea situației.
”Buna, momentan functioneaza cu mici fluctuatii. Te rugam sa reincerci peste cateva minute. Colegii nostri sunt pe baricade si remedieaza situatia.”, au transmis operatorii.
Ulterior, BT a anunțat că problema a fost soluționată.
”Problema apărută la BT24 mobile banking a fost rezolvată prin publicarea unei noi versiuni a aplicației în Play Store, pentru utilizatorii de Android. Updateul rezolvă problema.
Întreg serviciul (inclusiv mobile banking – IOS și Android) este funcțional.
Ne pare rău pentru neplăceri, suntem aici pentru ajutor.”, se arată într- un mesaj pe contul de Facebook al băncii.
Clienții BT au avut şi au în permanență acces la banii lor
”BT24 Mobile Banking a funcționat cu intermitențe pe telefoanele cu Android. Soluția recentă pentru clienți este actualizarea aplicației.
BT24 Internet Banking şi celelalte servicii ale băncii au funcționat normal. Clienții BT au avut şi au în permanență acces la banii lor şi la informații aferente prin alternativele avute la dispoziție în funcție de operațiunile dorite – verificarea banilor din cont, plăți, transferuri, schimb valutar etc. -, câteva dintre aceste alternative fiind BT24 Internet Banking, aplicația BT Pay, bancomatele şi sediile BT.
Banca Transilvania îşi cere scuze pentru disconfortul creat.”, au declarat reprezentanții băncii pentru Capital.