Bailey a declarat pentru BBC că speră că decizia anti-imigrație nu va pune în pericol cultura prosperă a Regatului Unit.
“ Este important pentru orice afacere să colaboreze cu oameni din alte culturi și țări și să se împărtășească idei.”, a precizat el.
Întrebat la BBC care este potențialul pentru post-Brexit, Bailey a spus că este “enorm”.
„Cred că este o lume mult mai mică astăzi decât a fost vreodată în ceea ce privește posibilitatea de a tranzacționa”, a spus el.
Bazându-se pe experiența Burberry, el a spus că „britanicitatea rezonează la nivel global”.
Dl. Bailey a descris Londra drept „un centru energetic pentru industriile creative” și a spus că Marea Britanie deține cele mai bune școli de design și artă, atrăgând oameni din întreaga lume.
„Avem această țară nutritivă creativă pe care oamenii doresc să o hrănească”, a spus el.
Când a fost întrebat dacă consideră că decizia față de imigrație ar putea reprezenta un risc pentru Marea Britanie, acesta a răspuns că speră cu disperare să nu se întâmple acest lucru.
Brexit și schimbările din industrie, combinate cu schimbarea comportamentului consumatorilor, au creat incertitudine pentru Burberry, a spus Bailey, ceea ce a dus la suspendarea unei investiții planificate de 50 milioane de lire sterline în Leeds.
Burberry deține deja două fabrici de producție în Yorkshire, unde se fabrică haine impermeabile, dar la scurt timp după votul lui Brexit de anul trecut, compania a declarat că va pune în așteptare decizia privind continuarea noii dezvoltări.
„De când am luat această decizie și am cumpărat un teren, multe lucruri s-au schimbat în lume și ca orice organizație responsabilă, atunci când în lume se întâmplă astfel de schimbări, trebuie să ne gândim și la consecințe.”, a declarat Bailey.