Acesta nu crede că vom mai asista, în 2018, la ”mișcări-surpriză”, în contextul în care toți jucătorii din piață sunt puternici.

”Piața intră sub umbrela a doar câțiva jucători: Dedeman, Leroy Merlin, Brico Depot, Hornbach. Concurența e mare, iar diferența o vor face bugetele/campaniile de marketing. Cine va intra acum în piață va trebui să dispună de magazine și produse foarte atrăgătoare și oameni foarte buni la marketing”, punctează antreprenorul.

La o privire rapidă în piață, se observă cum ”Brico Depot și Leroy Merlin, după o perioadă în care au testat piața, au trecut la extindere prin cumpărat de concurenți”, iar ”Dedeman se gândește la un format de magazine mai mici pentru localitățile mai mici”, adaugă Găvan.

De altfel acesta spune că a investit în MAM Bricolaj pentru că a descoperit o nevoie de ”magazin specializat în materiale și accesorii pentru mobilier”.

Pentru anul 2018 și-a propus să deschidă al treilea magazin, fiind deja în discuții cu doi proprietari de spații.

”În 2018, avem o medie de 600 de bonuri pe zi, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă a anului trecut. Estimăm că, în acest an, vom vinde de 30 milioane de lei”, mai spune Cristian Găvan.