Stepway, noul Sandero Dacia a prezentat versiunea europeană a modelului Sandero Stepway la Salonul Auto de la Barcelona, la nouă luni după lansarea unui model identic în America de Sud, sub sigla Renault. Românii vor putea cumpăra din toamnă noul model. Anterior, puteai plăti un „pachet SUV“ pentru varianta de bază a lui Sandero, dar această echipare opţională, în mod ciudat, nu mai este acum disponibilă. Singurele deosebiri exterioare dintre Stepway ş
Stepway, noul Sandero
Dacia a prezentat versiunea europeană a modelului Sandero Stepway la Salonul Auto de la Barcelona, la nouă luni după lansarea unui model identic în America de Sud, sub sigla Renault. Românii vor putea cumpăra din toamnă noul model. Anterior, puteai plăti un „pachet SUV“ pentru varianta de bază a lui Sandero, dar această echipare opţională, în mod ciudat, nu mai este acum disponibilă. Singurele deosebiri exterioare dintre Stepway şi Sandero clasic constau într-o gardă la sol mai mare cu doi centimetri, praguri şi umeri mai laţi la aripi. Preţul pentru România este un secret bine păstrat de producător.
BNR nu se predă
Guvernatorul Isărescu constată semne clare de recesiune (restrângerea cererii, dezinflaţie), dar crede în accelerarea creditării pe zona corporate şi revenirea economiei pe creştere până la sfârşitul anului. Reducerea dobânzii de referinţă la 9,5% este un stimulent, dar şi un semnal dat „băncilor care au sărit calul“, mergând cu dobânzile până la 18%.
Ţinta, mai uşor de lovit în condiţii de recesiune
Banca centrală a revizuit în scădere prognoza de inflaţie pentru acest an şi pentru 2010, de la 4,5% la 4,4% şi, respectiv, de la 3,2% la 2,8%. Ţinta de inflaţie pentru 2009 rămâne în continuare de 3,5%, cu acelaşi interval de variaţie +/- 1%. Pentru 2010, a fost stabilită, împreună cu reprezentanţii FMI, aceeaşi ţintă, de 3,5% pe an, „o ţintă de inflaţie realistă şi fezabilă, într-un context economic cu multe incertitudini“, subliniază guvernatorul BNR, Mugur Isărescu.
Profit pe seama liderului de piaţă
Cosmote România, al treilea jucător pe piaţa locală de telefonie mobilă, a realizat în primul trimestru venituri de 98,1 milioane euro, cu 84,4% mai mari faţă de perioada similară a anului trecut, şi un profit operaţional (OIBDA) de 13 milioane de euro, potrivit raportului grupului elen OTE. Liderul pieţei, Orange România, a înregistrat în aceeaşi perioadă venituri de 264 milioane de euro, în scădere cu 14,1% faţă de primele trei luni din 2008.
Ferrari parchează pe Calea Victoriei