O persoana din Marea Britanie a a fost lasata sa astepte 20 de ore la telefon de angajatii operatorului de telefonie British Telecom, informeaza AFP. Hannah King sunase la departamentul de suport al BT pentru a afla de ce angajatul care trebuie sa-I instaleze o linie de telefon nu aparuse. In prima zi, Hannah King a ascultat muzica de asteptare timp de 8 ore. A doua zi, la fel. In a treia zi, dupa inca patru ore de asteptare a renuntat. BT a dat vina pe noul sistem de preluare a ap
O persoana din Marea Britanie a a fost lasata sa astepte 20 de ore la telefon de angajatii operatorului de telefonie British Telecom, informeaza AFP. Hannah King sunase la departamentul de suport al BT pentru a afla de ce angajatul care trebuie sa-I instaleze o linie de telefon nu aparuse.
In prima zi, Hannah King a ascultat muzica de asteptare timp de 8 ore. A doua zi, la fel. In a treia zi, dupa inca patru ore de asteptare a renuntat.
BT a dat vina pe noul sistem de preluare a apelurilor si a spus ca mai multe persoane au avut de a face cu aceeasi situatie.
Sursa: AFP