Carré Soleil este primul lanţ de centre pentru bronzat, cu sau fără raze ultraviolete, lansat în Franţa. Prima unitate-pilot Carré Soleil deschisă pentru consumatorii francezi şi-a început activitatea la 1 mai 2004. Din punct de vedere financiar, investiţia totală pentru deschiderea unei unităţi Carré Soleil în România este de aproximativ 150.000 de euro, din care taxa de intrare în reţeaua de franciză reprezintă 10.000 de euro, la care se adaugă alte
Carré Soleil este primul lanţ de centre pentru bronzat, cu sau fără raze ultraviolete, lansat în Franţa. Prima unitate-pilot Carré Soleil deschisă pentru consumatorii francezi şi-a început activitatea la 1
mai 2004.
Din punct de vedere financiar, investiţia totală pentru deschiderea unei unităţi Carré Soleil în România este de aproximativ 150.000 de euro, din care taxa de intrare în reţeaua de franciză reprezintă 10.000 de euro, la care se adaugă alte costuri relevante pentru lansarea afacerii: amenajarea spaţiului, dotări pentru cabinele de bronzat, precum şi diverse alte echipamente.
Suprafaţa recomandată pentru un centru Carré Soleil este de aproximativ 80-100 de metri pătraţi, cu o faţadă între 7 şi 10 metri pătraţi, în timp ce amplasarea respectivului centru se va face în zonele comerciale situate în oraşele cu o populaţie de peste 200.000 de locuitori. Gradul de dotare optim pentru suprafaţa indicată este de cinci cabine de bronzat. Contractul de franciză prevede şi redevenţe, francizatul plătind lunar francizorului 5% din cifra de afaceri.
În centrele Carré Soleil, cabinele de bronzat sunt dotate cu aparatură de cea mai înaltă tehnologie, iar clienţii beneficiază de abonamente personalizate, gândite în funcţie de necesarul de şedinţe de bronzat. Clienţii centrelor sunt deopotrivă femei şi bărbaţi.
În Hexagon, această idee de business s-a dezvoltat, pe o piaţă puţin exploatată, în urma studierii statisticilor experţilor în domeniu, care arătau că, la nivelul anului 2004, pe teritoriul Franţei exista un număr total de 380 de centre de bronzat, dintre care 179 numai în zona Parisului. Potenţialul pieţei franceze, estimat în acel moment de către experţi, a fost de circa 1.500-2.000 de centre, care ar fi putut fi deschise în diferitele zone ale ţării.
Odată cu aportul din ce în ce mai mare de clienţi, Carré Soleil şi-a început expansiunea teritorială naţională, în prezent unităţii-pilot alăturându-i-se alte cinci centre proprii şi trei noi centre în curs de deschidere, care vor funcţiona în sistem de franciză.
În prezent, Carré Soleil urmăreşte expansiunea la nivel internaţional şi recunoaşterea mărcii pe diferite pieţe din afara Franţei, oferind viitorilor săi parteneri francizaţi asistenţă permanentă atât la lansare, cât şi pe întreaga durată a contractului de franciză.