„Noi oferim oamenilor resurse care i-ar costa bani și timp. Vorbim despre instrumente concrete. Poate că e o picătură într-un ocean. Este un suport care poate însemna mai mult dacă este oferit la început”, spune Tiberiu Moisă, director general adjunct Banking pentru IMM, BT.
Seminarul de inteligență financiară este dedicat celor interesați de educația proprie, ca premisă a ueni gestionări mai bune a finanțelor personale ale firmei, cu impact asupra creșterii claității vieții. Acesta este susținut de Eusebiu Burcaș, consultant în domeniul managementului banilor și trainer financiar. În ceea ce privește „Seminarul Idei practice pentru primele luni de start-up” este dedicat viitorilor antreprenori. Programul va fi implementat în colaborare cu Magnoliu Stan, care are o experiență complexă atât în domeniul consultanței și al trainingurilor, cât și în domeniul antreprenoriatului.
BT Club și Banca Transilvania estimează că de aceste două programe vor beneficia peste 20 de mii de persoane fizice și juridice cu o medie de 200 de participanți pe curs.
BT Club, inițiativă a Băncii Transilvania, a fost fondat în anul 2006 în Cluj-Napoca.