Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a cheltuit în anul 2006 aproximativ 5,5 milioane de euro pentru promovarea turismului românesc în străinătate. Campaniile de publicitate s-au desfăşurat pe panouri stradale (outdoor), televiziune şi la târgurile internaţionale. Acestea au fost derulate în special prin intermediul birourilor de promovare ANT din străinătate. „La Viena, o campanie pe postul naţional TV şi pe outdoor ne-a costat circa 330.000 de euro. La Madrid
Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) a cheltuit în anul 2006 aproximativ 5,5 milioane de euro pentru promovarea turismului românesc în străinătate.
Campaniile de publicitate s-au desfăşurat pe panouri stradale (outdoor), televiziune şi la târgurile internaţionale. Acestea au fost derulate în special prin intermediul birourilor de promovare ANT din străinătate. „La Viena, o campanie pe postul naţional TV şi pe outdoor ne-a costat circa 330.000 de euro. La Madrid, timp de trei luni, pentru 20 de autobuze inscripţionate cu imagini reprezentative şi sloganul ANT am cheltuit aproximativ 139.000 de euro“, a declarat pentru Capital Monica Bărbuleţiu, preşedintele ANT. Conform oficialului Autorităţii pentru Turism, toate acţiunile outdoor s-au desfăşurat prin închirierea directă a spaţiilor de la proprietari, fără a fi nevoie de serviciile agenţiilor de publicitate sau de media. Monica Bărbuleţiu afirmă că efectele acestor acţiuni se vor vedea cel mai devreme în toamna acestui an, când Institutul Naţional de Statistică va publica numărul de turişti străini care au venit în România în perioada vacanţelor. Bugetul total al Autorităţii pentru acţiunile de promovare în 2006, atât în ţară cât şi în străinătate, a fost de 12 milioane de euro. Pentru 2007, ANT a prevăzut cheltuieli de promovare a turismului în valoare de şapte milioane de euro.