Directorul agenţiei, Iordan Voinov, a motivat atunci această propunere prin faptul că au fost constatate multe cazuri de alimente de proastă calitate oferite în sistemul ‘All inclusive’. Anul trecut, peste 300 de proprietari de hoteluri au fost amendaţi pentru că ofereau turiştilor produse cu termenul de valabilitate expirat sau de origine neclară.
Ivo Marinov, care a participat sâmbătă la conferinţa ‘Strategia Dunării – o posibilitate de construire a regiunilor din Europa’ în oraşul bulgar Ruse, a spus că de cele mai multe ori turoperatorii stabilesc meniul zilnic pentru turiştii pe care îi aduc în Bulgaria. Turoperatorii şi nu hotelierii sunt de obicei cei care decid dacă pachetele să fie ‘All inclusive’ şi ce fel să fie serviciul, pentru că sunt mai multe tipuri, precum ‘All inclusive Light’ sau ‘Ultra all inclusive’. Nu avem cum să interzicem hotelurilor să ofere ceea ce li se cere de către turoperatorii străini, a motivat Marinov. În opinia lui, restricţia propusă a fost cam exagerată.
SURSA: Agerpres