La capitolul comert electronic, Bulgaria este pe ultimul loc in Uniunea Europeana. Indiferent la ce capitol al e-commerce ne uitam, tara vecina este pe ultimul loc. Doar sapte procente dintre comerciantii bulgarii au si un magazin online. La capitolul clienti, doar sase la suta dintre cumparatorii bulgari isi iau produsele de pe internet.Prin comparatie, media europeana a cumparaturilor online este in jurul cifrei de 24%. Dintre europeni, finlandezii, suedezii, austriecii si danezii isi fac majo
La capitolul comert electronic, Bulgaria este pe ultimul loc in Uniunea Europeana. Indiferent la ce capitol al e-commerce ne uitam, tara vecina este pe ultimul loc. Doar sapte procente dintre comerciantii bulgarii au si un magazin online. La capitolul clienti, doar sase la suta dintre cumparatorii bulgari isi iau produsele de pe internet.
Prin comparatie, media europeana a cumparaturilor online este in jurul cifrei de 24%. Dintre europeni, finlandezii, suedezii, austriecii si danezii isi fac majoritatea cumparaturilor online. Bulgarii au acces la internet, au si carduri, iar magazinele online bulgaresti accepta si plata la livrare, pentru cei care nu pot plati electronic. Bulgarii chestionati au motivat ca majoritatea produselor din Bulgaria le gasesc si in magazinele clasice, in timp ce in cazul magazinelor online, singurul impediment este necunoasterea limbii straine sau greutatea citirii caracterelor latine.
De asemenea, strict privitor la anumite magazine online din tara lor, vecinii si-au exprimat nemultumiri asupra posibilitatii returnarii unor produse, a lipsei testarii electronicelor inainte de cumparare, precum si protejarea drepturilor consumatorilor.