Dezvoltatorul regional de software Intelligent Systems din Bulgaria a anunțat astăzi deschiderea filialei din România. Compania este partener Microsoft Dynamics Europa Centrala și de Est. Investitia Intelligent Systems în România este de 3 milioane de EUR până în 2022.
Biroul din România este cea de a treia locație Intelligent Systems din regiune, după Albania (2010) și Turcia (2011).
În acest moment, sunt aproximativ 2.500 de firme bulgărești în România și 3.000 de români care au firme deschise în Bulgaria, conform reprezentantului Camerei de Comerț și Industrie bilaterală România-Bulgaria.
Acesta a precizat că valoarea business-ului dintre Bulgaria și România se ridică la aproximativ 4 miliarde de euro anual.
Oficialul a precizat că principalele obstacole pentru ca relațiile dintre Bulgaria și România să se dezvolte sunt limba și lipsa de încredere a unuia în celălalt.
Și românii și bulgarii spun unii despre alții că ceilalți nu au specialiștii potriviți pentru afacerile lor.
Compania va furniza soluții ERP, CRM și BI bazate pe platforma Microsoft Dynamics, precum și soluții complete de gestiune a afacerilor specifice anumitor industrii precum retail, automotive, farmaceutice, transport și logistică. Biroul din România este condus de Alexandru Dorobanțu, care va gestiona buna derulare a operațiunilor din România și dezvoltarea echipei locale.
După înființarea a două subsidiare și derularea de operațiuni profitabile în Albania (din 2010) și Turcia (din 2011), Intelligent Systems, companie fondată în 1994, cu sediul în Bulgaria, își valorifică experiența bogată și expertiza prin deschiderea unui birou în România, o piață în continuă dezvoltare.
Cu ocazia evenimentului de lansare, Kalin Tzvetanov, CEO Intelligent Systems, a declarat: “Piața sistemelor de gestiune a afacerilor din România prezintă oportunități remarcabile ce necesită a fi fructificate prin derularea operațiunilor la nivel local. Deși ne mândrim cu un număr de peste 55 de țări în care am derulat proiecte de implementare, satisfacerea cerințelor clienților noștri prin derularea operațiunilor la nivel local reprezintă cel mai înalt nivel de “customer service” pe care îl livrăm odată cu expertiza tehnică. Prin deschiderea biroului din București vom contribui la dezvoltarea portofoliului nostru de clienți internaționali pe piața din România și, în același timp, vom susține companiile locale în efortul lor de a valorifica oportunitățile existente într-un mediu de afaceri atât de dinamic, prin expertiza noastră în domenii precum retail, automotive, farmaceutic, transport și logistică”.
Alexandru Dorobanțu, Director General al Intelligent Systems România, a adăugat: “Strategia noastră pentru România este să extindem piața Microsoft Dynamics livrând valoare adăugată clienților noștri prin intermediul aplicațiilor software proprietate intelectuală și apelând la o expertiză sporită specifică industriei, dobândită în proiectele anterioare. Pe lângă faptul că suntem un integrator de software Microsoft “end-to-end”, ne poziționăm că fiind partenerul adecvat, capabil să abodeze provocări de business specifice și să furnizeze soluții personalizate și scalabile, în verticalele de industrie vizate”.