Vom construi mai multe autostrăzi decât s-au făcut în 35 de ani în timpul regimului comunist, a spus Plevneliev. Până la sfârşitul mandatului trebuie să fie gata autostrăzile Tracia, care va lega Sofia de oraşul Burgas, aflat pe litoral; Lulin, între Sofia şi oraşul vecin Pernik; şi Mariţa, care va lega autostrada Tracia de graniţa cu Grecia. Se aşteaptă ca în această perioadă să fie terminată şi autostrada între capitala Sofia şi frontiera cu Serbia.
În perioada 2014-2020 trebuie asigurate încă 2,3-2,5 miliarde de euro pentru finanţarea construcţiei altor trei autostrăzi, care vor lega Sofia de graniţa cu Grecia şi de Varna, precum şi Varna de Burgas.
Plevneliev a spus că Bulgaria are 3,8 de kilometri de autostrăzi pe 1.000 de kilometri de suprafaţă. În Germania, această proporţie este de 32 de kilometri, în Italia – de 28 kilometri, în Austria – de 19 kilometri, iar în Slovenia – de 14 kilometri. În opinia ministrului, dacă Bulgaria reuşeşte să termină cele şapte autostrăzi începute se va apropia de media europeană în ceea ce priveşte raportul între lungimea autostrăzilor şi suprafaţa ţării.
Alte priorităţi ale guvernului sunt construirea unor noi poduri la Dunăre, la Bechet-Oreahov şi la Călăraşi-Silistra, precum şi construirea unor drumuri cu două benzi pe sens. Asemenea drumuri vor lega oraşele Ruse şi Vidin, situate la graniţa cu România, de autostrada Hemus (între Sofia şi Varna), precum şi Varna de graniţa cu România.