Amenajarea unui spaţiu de locuit fără cusur, în care eleganţa şi prospeţimea să fie degajate prin fiecare fir de ţesătură, intră acum în sarcina Diletto Casa, o franciză gata de drum şi în România.
Înfiinţat în urmă cu doi ani, retailerul portughez Diletto Casa caută noi parteneri. Această franciză îşi construieşte identitatea proprie bazându-se pe calitatea superioară a produselor sale, design unic, creativitate, ţesături alese, finisaje speciale şi atenţia acordată clientului.
De la aşternuturi de pat, perne decorative, pilote, prosoape şi până la halate şi papuci de baie, Diletto Casa are ca ţintă clientul sofisticat, aflat în permanenţă în căutarea calităţii şi designului modern. Linii fine, broderii, culori vii (verde şi portocaliu, alb şi negru, crem) caracterizează colecţiile mărcii, aducând în interiorul casei prospeţime, relaxare şi confort. Pe lângă clasicul saten folosit la realizarea produselor sale, Diletto Casa adaugă tehnica de finisare Vital Care.
Începând cu 2006, acest brand este lansat şi în franciză, în prezent stilul Diletto Casa regăsindu-se deja în locuinţele clienţilor din Portugalia, Franţa sau Elveţia. Caracterizat ca brand nou şi inovativ ce conturează universul interior al locuinţelor clientilor săi, proiectul portughez se bucură de succes în special în rândul clienţilor cu mult bun-gust.
În România, Diletto Casa urmăreşte identificarea unui partener care să aducă stilul inconfundabil al brandului aproape de consumatorii naţionali de elită. Investitia totală iniţială pentru deschiderea unei unităţi Diletto Casa este de aproximativ 100.000 de euro, din care taxa de intrare în reţeaua de franciză reprezintă 25.000 de euro. La această sumă se adaugă alte costuri de start-up relevante, precum amenajarea spaţiului, mobilierul, stocul iniţial de marfă sau sistemul computerizat de gestiune. Suprafaţa recomandată pentru o unitate Diletto Casa este de circa 40 mp, iar locaţia recomandată este în centrele comerciale din marile oraşe. Contractul de franciză se încheie pe o durată de cinci ani şi prevede redevenţe, francizatul plătind către francizor o taxă anuală de 5% din cifra de afaceri.
Diletto Casa se doreşte a fi o oportunitate de afacere dedicată investitorilor dornici să atingă segmentul high-end din ce în ce mai bine reprezentat la nivelul pieţelor europene.