Producatorul britanic de bunuri de lux Burberry a avetizat ca a doua jumatate a anului fiscal va fi mult mai grea decat prima, cand a inregistrat o crestere de 13% a profitului.

Castigurile companiei in ultimele sase luni, pana la finele lunii septembrie, au crescut pana la 74,8 milioane de lire, sau 112 milioane de dolari, fata de 66,1 milioane de lire in perioada similara a anului precedent. In acelasi timp veniturile companiei s-au majorat cu 20 de procente, pana la 539,1 milioane de lire, sau 808,6 milioane de dolari.

„Compania noastra ramane pe pozitii in ciuda situatiei dificile de pe pietele din intreaga lume” a declarat Angela Ahrendts, CEO-ul Burberry.

Aceasta a adaugat ca SUA a devenit o piata mult mai dificila, unde majoritatea vanzarilor se fac in cadrul magazinelor de tip outlet.

In ciuda rezultatelor satisfacatoare, Burberry se asteapta ca urmatoarele sase luni sa fie mult mai dificile. Actiunie companiei au scazut cu 13% in urma anuntului.

Sursa: San Francisco Chronicle