„Am fost fascinat dintotdeauna de marele sculptor britanic Henry Moore, iar lucrările sale au avut mereu o influență puternică asupra mea. Privindu-le, operele lui au declansat o serie de discuții în momentul în care am început să lucrăm la noua colecție. Rezultatul este o colaborare fructuoasă cu Fundatia Henry Moore care nu s-a rezumat doar la un show de modă, ci s-a concretizat și într-o expoziție la Makers House.”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative and Chief Executive Officer Burberry.
Colectia „February 2017” va fi promovată printr-o campaniei semnată de fotograful Josh Olins. Ședința foto a fost realizată la Henry Moore Studios & Gardens din Hertfordshire, fosta locuință a artistului, și are distribuție britanică.
Show-ul Burberry în care va fi prezentată cea de-a doua colecție straight-to-consumer va avea loc pe 20 februarie, la Makers House, în inima cartierului londonez Soho, iar ținutele prezentate vor putea fi achiziționate imediat.
Compania a anunțat planurile de a schimba modul în care creează, prezintă și vinde colecțiile. Noua abordare în prezentare este menită să reducă semnificativ „distanţa” dintre momentul prezentării pieselor vestimentare pe catwalk şi disponibilitatea lor spre achiziţionare de către iubitorii de modă din întreaga lume.
Înființată în 1856, Burberry este un brand britanic de lux cu prezență globală. Compania are cinci divizii, ce acoperă zona dedicată femeilor, bărbaților, copiilor, accesoriilor și produselor de frumusețe. Burberry are „cartierul general” la Londra și este listată la Bursa de Valori din capitala Marii Britanii..