“Am început în forță deschiderea primului restaurant Burger King în România. Suntem bucuroși să anunțăm că am înregistrat vânzări record în regiunea Europei Centrale și de Est, iar cei 45 de colegi din restaurant au servit peste 15.000 de clienți. Este o mare realizare pentru noi și un început extraordinar. De asemenea, ne dorim să mergem mai departe cu planurile noastre de expansiune, marcând alte două noi deschideri de restaurante până la sfârșitul acestui an, unul dintre acestea în zona de restaurante a unui mall, iar cel de al doilea într-o zonă centrală din București”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest.
Faimosul Whopper s-a bucurat de o primire cu mult peste așteptări în România:
– 4.200 de Whopper vânduți;
– 15.000 clienți serviți;
– 45 de angajați care au stat la dispoziția clienților, servindu-i;
– 12.000 de coroane oferite clienților;
– Peste 1.600 kg de cartofi prăjiți vânduți;
– Peste 18.000 de burgeri vânduți (a la carte și meniuri, nu doar Whopper);
– Grătarul a funcționat peste 100 de ore în cele șapte zile, de la 09:00 la 23:00;
– Oreo Shake – cel mai popular desert vândut
Noul restaurant Burger King se află în București în incinta Mega Mall și este deschis de luni până duminică în intervalul orar 09:30-23:00.
În ziua deschiderii, Burger King și-a așteptat fanii cu 100 Whopper gratuiți pentru primii 100 de clienți care au trecut pragul restaurantului începând cu ora 12:00 după-amiaza. Mai mult decât atât, pentru că noi credem că Whopper are gust mai bun acasă și de aceea vrem să aducem toți românii la masă, inclusiv pe cei din diaspora, Burger King a pregătit mai multe activități atât pe canalele de social media, precum și în restaurant. Accesând platforma www.burgerking.ro, românii din diaspora pot câștiga bilete de avion cu destinația București, unde se pot bucura de gustul unui Whopper, acasă. În același timp, adevărații fani Whopper au avut șansa să se bucure de el printr-o promoție specială de 2+1 pentru meniul Whopper, în ziua deschiderii.
AmRest și Burger King continuă campania de recrutare în București, cu o ofertă salarială ce pornește de la 1.750 lei net (2.950 lei brut) pentru lucrătorii din restaurante (Crew Members), iar pentru manageri un salariu ce variază între 2.500-3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut). Toți angajații Burger King vor primi numeroase beneficii, printre care tichete de masă, servicii medicale și bonusuri.
AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB, precum și pentru brandul online Pokai. AmRest operează 40 de restaurante Burger King în Polonia, 19 în Cehia, două în Slovacia, unul în Bulgaria și acum unul în România, unde compania operează și lanțul de cafenele Starbucks.
Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.