Bursa de Reclamă se extinde în Republica Moldova

TradeAds lansează, în parteneriat cu Interakt, prima Bursa de Reclamă online din Republica Moldova, aceasta fiind primul pas în direcţia dezvoltării companiei ca jucător regional, activ pe pieţele emergente central şi est-europene. Interakt este o companie de media on-line locală, ce deţine în portofoliul său site-urile Unimedia.md, ladyclub.md şi veşti.md. Bursa de Reclamă pune la dispoziţia utilizatorilor două platforme de tranzacţionare a bannerelor: una pentru publicita

TradeAds lansează, în parteneriat cu Interakt, prima Bursa de Reclamă online din Republica Moldova, aceasta fiind primul pas în direcţia dezvoltării companiei ca jucător regional, activ pe pieţele emergente central şi est-europene.

Interakt este o companie de media on-line locală, ce deţine în portofoliul său site-urile Unimedia.md, ladyclub.md şi veşti.md.

Bursa de Reclamă pune la dispoziţia utilizatorilor două platforme de tranzacţionare a bannerelor: una pentru publicitatea plătită, alta pentru banner exchange (bartere). Ambele vor fi lansate şi în Republica Moldova. Lansată la începutul lui aprilie 2009, în România, Bursa de Reclamă a atras peste 700 de site-uri înscrise care deţin peste 1.700 de zone de reclamă. Acestea sunt vizitate lunar de peste 4,3 milioane de vizitatori unici.

„TradeAds este nu doar o platformă tehnologică, ci un model de business. Vrem să-l valorificăm şi pe alte pieţe. În cazul Moldovei, şi în general al pieţelor aflate în stadii de dezvoltare incipientă, unde jucătorii sunt mici, iar lichidităţile puţine, platforma de bartere a Bursei de Reclamă oferă întreprinzătorilor online posibilitatea de a-şi creşte site-urile fără investiţii in bani”, a declarat Valentin Oeru, directorul general al Tradeads.

„Piaţa online din Republica Moldova abia a început să se dezvolte. Potenţialul de creştere este imens, dacă ne uităm la ce s-a întâmplat în alte ţări est-europene în ultimii ani”, a declarat Vasile Găluşcă.

TradeAds este o platformă care permite întâlnirea cererii cu oferta pe piaţa de publicitate online Practic, preţurile pentru un anumit spaţiu publicitar sunt stabilite în baza unei licitaţii: câstigătorul este cel care oferă cel mai mult, iar preţul este cel al candidatului clasat pe locul doi, incrementat cu o mică sumă. Din aprilie 2009 şi până în prezent, prin intermediul Bursei de Reclamă au fost derulate peste 2.000 de campanii publicitare, recordul fiind de 500 de campanii derulate simultan, într-o singură zi.

SURSA: TradeaAds