Mihaela Raluca Tudor, CEO Tudor Communication, a primit distincția „40 under 40” și a fost desemnată antreprenorul anului 2019, la categoria PR, pentru Europa de Est de către Business Elite Awards. Ceremonia de premiere a avut loc joi aseară în cadrul galei summitului Business Elite Awards de la Amsterdam.
„Cred că cel mai valoros lucru în zilele noastre sunt comunitățile pe care le construiești în jurul tău, cu oameni care au aceleași valori. Acest premiu este pentru comunitatea mea, pentru persoanele care au avut încredere și au încredere în mine și care aduc valoare în comunicarea, comunitatea, afacerile, viața lor,” a spus Mihaela Raluca Tudor cu ocazia primirii premiului.
Premiile Business Elite Awards se acordă la nivel mondial tinerilor antreprenori și lideri cu rezultate remarcabile ȋn domeniul lor de activitate, care inovează și inspiră comunitățile din care fac parte.
Business Elite Awards, o marcă a Global Top Brands Awards, a luat naștere din ideea de a recunoaște cei mai de succes oameni de afaceri din întreaga lume și de a-i conecta pentru a le oferi șansa de a-și extinde afacerea și de a-și crește profiturile. Modul unic prin care acest lucru se întâmplă este organizarea summit-urilor de afaceri prestigioase în cele mai mari capitale de afaceri din lume și crearea platformei care să sprijine cooperarea globală a oamenilor de afaceri.
Tudor Communication a fost desemnată recent cea mai performantă agenție de PR, în categoria cifră de afaceri sub un milion de euro, la ediția din 2019 a PR BIZ Awards. Totodată, Tudor Communication a urcat anul acesta până pe poziția 17, în topul celor mai performante 30 de agenții de PR, cu o cifră de afaceri de 272.425 de mii de euro în 2018.
Tudor Communication a reușit, în ultimul an, să marcheze câteva premiere în comunicare. Prima dintre ele a fost înscrierea Hospice Casa Speranței în Guinness World Records, prin înregistrarea recordului „Cel mai mare mozaic de baloane format din oameni”, pe 30 august 2019, la Constanța. A urmat lansarea plății cu cardul în piețele din România, campanie desfășurată în Sibiu, Galați și Iași și care are potențial ca, în 2020, să se extindă la nivelul întregii țări.