Modelul vestic al tinerilor cu cariere de succes care pun profesia pe primul plan a adus și în piața românească un business care face milioane de euro pe an în țările dezvoltate: evenimentele pentru singles.
Apărut acum câțiva ani, acest concept pare să ia tot mai mult amploare în contextul unei caregorii din ce în ce mai numeroase de persoane singure de peste 30 de ani, independente, cu joburi de succes și pentru care formarea unei familii revine în prim plan.
’’În România, conceptele pentru singles au un potențial foarte mare. Dacă ne uităm în țări precum Marea Britanie, SUA, Danemarca acest tip de activitate reunește comunități de zeci de mii de persoane, iar frecvența evenimentelor este în unele cazuri și zilnică. Pentru noi, pe piața locală, creșterile depășesc 100% de la an la an din punct de vedere al numărului de membri și ne așteptăm ca ritmul să se mențină”, spune Patrick Nordstjærne, inițiatorul proiectului Let’s Meet, cea mai mare comunitate offline pentru persoane single.
Potrivit acestuia, începutul lui 2013 a adus o creștere de 25% a numărului de persoane care își creează profil în comunitatea Let’s Meet comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Let’s Meet organizează de aproape doi ani petreceri pentru persoane single din București care reunesc tineri profesioniști, middle și top manageri sau antreprenori.
Cea mai mare petrecere pentru singles între 25 și 40 de ani organizată de Let’s Meet de Valentine’s Day va reuni 150 de persoane, în Centrul Vechi pentru o seară cu diverse concepte de socializare. Let’s Meet a organizat până acum 70 de evenimente care au implicat peste 3.000 de singles. Comunitatea reunește peste 1.400 de membri.