”Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va plăti către S.C. Europlus Computers SRL, firma organizatoare a Galei de box profesionist din 9 iulie 2011, în cadrul căreia a fost promovat brandul de turism al României, suma de 1.539.574 euro (fără TVA) pentru serviciile prestate cu această ocazie. (…) Corelând documentele prezentate de către prestator şi cerinţele din caietul de sarcini, MDRT va plăti integral pentru o parte din acţiuni, proporţional cu ţintele atinse pentru altele şi deloc pentru alte activităţi, întrucât materialele prezentate nu au fost suficiente pentru certificarea cheltuielilor”, se arată într-un comunicat remis de instituție.
Ministerul va plăti doar parțial activităţile de promovare a brandului naţional de turism din momentul sosirii în ţară a adversarului lui Lucian Bute şi de la difuzarea reportajului realizat în exclusivitate de către televiziunea care a transmis în direct gala.
Firma nu va încasa niciun ban pentru expunerea brandului pe biletele de acces la eveniment, precum nici pe următoarele activități: Oudoor screen Twin Towers pentru difuzarea spoturilor de promovare a brandului de ţară şi a destinaţiilor turistice vizate în strategia MDRT, spaţii de expunere pentru bannere/mash-uri cu mesaje de promovare a brandului de ţară, spaţii de expunere pentru alte suporturi de promovare, expunere pentru mobil outdoor în locaţia de desfăşurare a evenimentului, inel video în jurul ringului, expunere pe 1/4 din aria afişului galei, expunere pe 1/5 din suprafaţa bannerelor de promovare a evenimentului, expunere pe 1/5 din suprafaţa panourilor outdoor de promovare a evenimentului, expunere pe 1/5 din suprafaţa panourilor mobile de promovare a evenimentului în Bucureşti, expunere pe 1/2 (verso exclusiv) din suprafaţa flyerelor A6 de promovare a evenimentului, expunere în cadrul spoturilor de 6 sec. rulate pe 50 ecrane indoor în 20 de locaţii din Bucureşti.
Valoarea contractului încheiat între MDRT și firma SC Europlus Computers SRL a fost de 1.930.000 euro fără TVA.
Activităţile de promovare a brandului naţional de turism în cadrul evenimentelor sportive reprezintă cheltuieli eligibile din fondurile europene alocate României în cadrul operaţiunii de creare a unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional.