Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) a organizat o noua licitatie pentru achizitionarea a 500 de autobuze. Dintre cele patru companii care au prezentat oferte, EvoBus GmbH, Solaris Bus & Coach Co, IVECO France SA si Neoman Bus GmbH, au ramas in cursa doar primii 3 acestia indeplinind conditiile impuse de caietul de sarcini (printre acestea remarcandu-se echiparea cu aer conditionat in compartimentul pasagerilor). EvoBus GmbH a cerut 210.000 de Euro pentru fiecare
Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) a organizat o noua licitatie pentru achizitionarea a 500 de autobuze. Dintre cele patru companii care au prezentat oferte, EvoBus GmbH, Solaris Bus & Coach Co, IVECO France SA si Neoman Bus GmbH, au ramas in cursa doar primii 3 acestia indeplinind conditiile impuse de caietul de sarcini (printre acestea remarcandu-se echiparea cu aer conditionat in compartimentul pasagerilor).
EvoBus GmbH a cerut 210.000 de Euro pentru fiecare vehicul Citaro, suma totala fiind de 105 milioane de euro, in timp ce Solaris Bus&Coach a stabilit un pret de 216.650 euro/unitate Urbino 12 (108,325 milioane de euro), iar Iveco France a cerut cel mai mare pret pentru Citelis 12 adica 224.650 euro/unitate (112,325 milioane de euro).
Avand in vedere faptul ca EvoBus a prezentat cel mai mic pret dar si ca RATB are deja in dotare modele Citaro este destul de usor de intuit viitorul castigator. Deniz Kuluhan, director de vanzari si marketing la EvoBus Romania declara deja increzator: “Mercedes-Benz si concernul DaimlerChrysler demonstreaza inca o data ca pot oferi un raport calitate/pret extraordinar. Din punct de vedere tehnic, al confortului si al designului, Citaro este un produs de top, recunoscut pe piata internationala. Bucurestiul merita un produs de marca si de calitate. Citaro a spulberat toate recordurile si este pe cale de a il depasi si in Romania. Fara indoiala Citaro este in forma”.
Sursa: Capital 13 Iunie 2007