Retailerul european de modă C&A a hotărât să reducă prețurile pe piața din România. Pe parcursul anului 2024, prețurile din magazine vor fi, în medie, cu 10% mai mici decât în celelalte țări europene pentru produse similare.
- Prețurile sunt modificate ca urmare a mediului economic dificil din țară cu scopul de a oferi în continuare clienților aceleași produse de calitate la un preț accesibil.
- În medie, prețurile din magazine vor fi cu 10% mai mici decât în alte țări europene pentru produse similare.
- C&A are obiective clare de creștere pe piața românească, alte cinci magazine urmând să se deschidă în 2024.
Pentru anumite produse cu volum mare de vânzări din fiecare categorie, C&A va putea, prin această inițiativă, să aducă prețurile la niveluri anterioare inflației.
Decizia a fost luată ca urmare a provocărilor curente din mediul economic din România. Prin modificarea prețurilor, compania își respectă misiunea, continuând să le ofere clienților săi articole de îmbrăcăminte de calitate și durabile la un preț accesibil.
Cătălin Roșca, Country Manager Romania, a declarat: „C&A a urmărit mereu să ofere articole de îmbrăcăminte durabile, moderne și accesibile pentru toți. În România avem o bază de clienți fideli, iar decizia de a reduce prețurile în magazinele noastre a fost luată pentru a ne asigura că putem oferi în continuare produsele de care au nevoie clienții noștri. Toată lumea trebuie să își permită să cumpere îmbrăcăminte de calitate pentru familie la prețuri mai bune.”
Magazinele noastre continuă să joace un rol esențial în interacțiunea cu clienții noștri și fac parte din angajamentul nostru privind creșterea centrării pe client. Continuăm să investim în magazinele noastre pentru a optimiza experiența de shopping și pentru a răspunde și mai bine nevoilor clienților. Decizia de a reduce prețurile din magazinele noastre din România reflectă angajamentul nostru.
Planuri de creștere pe piața românească
În noiembrie 2023, C&A și-a deschis cel de-al 52-lea magazin din România. Lansarea noului magazin din Calafat face parte din strategia C&A de modernizare și extindere a rețelei sale de magazine. Magazinul din Calafat este cel de-al patrulea magazin deschis în România în anul 2023.
Planul de dezvoltare pe 2024 este însă și mai ambițios, cinci deschideri fiind deja confirmate în România. Cătălin Roșca, Country Manager Romania, a declarat: „În 2024 aniversăm 15 ani de C&A în România. Aceasta este o piatră de hotar pe care dorim să o sărbătorim prin intermediul unor planuri de creștere dedicate. Cinci deschideri de magazine au fost deja confirmate doar în Romania și mai există multe alte planuri în curs de realizare.” Cosmopolis se va deschide pe 28 martie la București, iar Giurgiu Aurora Retail Park și Pitești Argeș Mall, câteva săptămâni mai târziu.
În conformitate cu misiunea mărcii de a inspira clienții în fiecare zi să arate, să se simtă și să facă bine, C&A își continuă investițiile destinate optimizării experienței de shopping a clienților și în ceea ce privește planul său de creștere, care include, printre altele, deschiderea a 100 de magazine noi în Europa pe parcursul următorilor trei ani.