Graficele de mai jos ar putea ajuta la rezolvarea misterului: Oamenii se uită mai puţin la televiziunea prin cablu, deoarece abonaţii acestui segment media sunt într-un declin pe termen lung.
Acest fapt este un dezastru pentru companiile de cablu americane precum Time Warner Cable, Comcast, Cablevision şi Charter Communications.
Este tot mai puţin probabil ca noi gospodării să se aboneze la plata TV doar de dragul televiziunilor. În schimb, aşa cum arată creşterea de abonaţi pentru transferul de date furnizat de companiile de „telefonie“, cablul TV devine un produs rudimentar în pachetele distribuitorilor, deoarece serviciile web sunt principala grijă a consumatorilor.
Această turnură este o potenţială comoară pentru companii ca Verizon şi AT&T. Însă mai puţin pentru furnizorii de servicii TV prin satelit sau cablu ale căror afaceri se mută în zonele rurale în care Verizon şi AT&T este puţin probabil că îşi vor instala echipamentele.
Graficele de mai jos, furnizate de One Touch Intelligence, Citi şi ISI Group arată cum s-a întâmplat acest proces.
Acest grafic indică declinul audienţei la televiziunile care emit prin cablu, prezentat de Citi luna trecută:


Declinul vine în ciuda creşterii abonaţilor la pachetele broadband. Noile abonamente, totuşi, merg căte companiile din telecom – nu către cele de cablu TV.

SURSA: Business Insider