Cădere de 73% a profitului pentru H&M anul trecut, în România

Grupul suedez Hennes&Mauritz (H&M) a ajuns la afaceri de 665,27 milioane de lei (150 mil. euro) anul trecut, în România, cu circa 25% mai mult decât în 2014, în timp ce profitul a avut o scădere de 73%, până la 13,77 milioane de lei (3 mil. euro), potrivit rezultatelor financiare publicate pe Ministerul Finanțelor Publice.

Retailerul de modă H&M a intrat pe piaţa locală în primăvara anului 2011, astăzi având o rețea de 44 de magazine sub brandul H&M în marile orașe din țară.

Anul acesta, ultima noutate a suedezilor este deschiderea primului magazin sub brandul COS, pe Calea Victoriei, în București. Compania a fost fondată în Suedia în 1947. Grupul mai include și alte branduri precum Monki, Weekday si Cheap Monday.

În România, principalul concurent pentru H&M este Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), urmat de C&A, Kenvelo, Takko, New Yorker.