Livrările vor începe în 2023 şi vor înlocui actualele trenuri vechi din anii ’70. Trenurile moderne şi spaţioase se bazează pe platforma „Inspiro”, folosită deja în Munchen şi Varşovia, a anunţat marţi grupul german.
Metroul londonez vrea să majoreze capacitatea liniei Piccadilly, înfiinţată în 1906, care leagă aeroportul Heathrow Airport de centrul comercial şi este utilizată zilnic de 700.000 de pasageri. Din 2026 vor fi 27 de trenuri pe oră în timpul perioadei de vârf, faţă de 24 în prezent.
De asemenea, Siemens ar putea ulterior livra trenuri şi pentru alte linii de metroul din Londra: Bakerloo, Central and Waterloo & City. Printre firmele care au concurat pentru livrarea de trenuri au fost Alstom (Franţa), Bombardier (Canada) şi Hitachi (Japonia).
Siemens a anunţat că intenţionează să construiască o fabrică în Goole, Yorkshire, unde vor fi produse trenuri şi vor fi angajate direct 700 de persoane. Siemens, concern care produce o gamă variată de produse – de la trenuri la turbine – are o prezenţă importantă şi pe piaţa din România.