Conform studiilor realizate de Nestle România au existat 4.735 de ocazii de băut cafea. Printre băuturile preferate s-au numărat cele fierbinți negre și îndulcite, iar în topul românilor s-au aflat cele cu lapte. White Coffee, Cappuccino, Flat White, Latte/Latte Macchiato, White Americano și Frappuccino nu sunt uitate.

De asemenea, cafeaua neagră cu apă îndulcită cu zahăr este una dintre alegerile de top ale românilor, însă doar unul din trei preferă totuși să adauge și o aromă sau poate un topping. 

Se consumă mai multă cafea acasă decât „în oraș”

Mulți români au acasă aparate de cafea cu capsule. Totul este mult mai rapid, însă cu un gust excelent. E acel moment care îți face dimineața mai bună: după o noapte de învățat, după o mahmureală serioasă sau te ajută să te pregătești pentru o zi cu multe meeting-uri.

Printre aromele preferate în ceea ce privește capsulele se află espresso și lungo pentru cafeaua neagră, iar pentru cea cu lapte se numără Latte, Flat White și Cappuccino.

Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional, Nestlé România, a transmis faptul că 85% din consumul total de cafea are loc în casă în România. 

Românii din zece orașe se pot bucura de cafeaua rece de la Caravana Nescafe

Nestlé România a înțeles importanța și cultura consumului de cafea rece din România, astfel că din 15 iunie se va lansa caravana Nescafe 3in1 Frappé în 10 orașe din România. Pentru că pe temperaturi toride nu este nimic mai bun decât o băutură rece. Astfel că până pe 18 august, caravana Nescafe va aduce aproape de consumatori vara, weekend de weekend prin băuturi  reci și activități speciale cu premii.

Românii se vor răcori cu Nescafe 3in1 Frappé și vor simți „vara din plin”. Consumatorii din următoarele orașe trebuie să fie pe fază pentru a se bucura de o vară diferită cu gheață și gusturi bune: Alexandria, Pitești, Buzău, Oradea, Baia Mare, Bacău, Constanța, Brașov, Ploiești, Târgoviște. 

„Consumul de cafea rece crește în special în perioada iulie-august, ceea ce e normal având în vedere că aceasta este perioada în care temperaturile înregistrează de obicei cele mai înalte valori. Astfel, ocaziile de consum cresc odată cu temperaturile, iar cafeaua rece este o alternativă optimă pentru răcorire.

În plus, din studiile disponibile observăm că incidența consumului de cafea rece este crescută mai ales în a doua parte a zilei”, explică Ramona Hărătău, Mixes Business Lead South Eastern Europe, Nestlé România.

Gusturi originale încă din 1995 în România

Suntem într-o lume în mișcare trebuie să existe creativitate și diversitate. Nestle aduce pe piață noi variante originale ale rețetei Nescafé care se pot face acasă: Frappé Cappuccino Mocha,  Frappé Latte, Fruity Frappé!

De asemenea consumatorii Nescafé Dolce Gusto pot prepara trei rețete diferite de cafea cu gheață, absolut delicioase. Ei pot folosi unul din cele trei produse Nescafe Dolce Gusto Cappuccino, Café au lait sau Espresso Intenso.

Frappe-ul este una dintre băuturile favorite de cafea rece. El este băut de peste 60 de ani de către consumatorii din întreaga lume. Acesta a fost inventat în septembrie 1957 de către un angajat Nestle din Salonic, ajungând să devină emblematic pentru brand.

În anul 1995, frappe-ul de la Nescafe a ajuns și în România. De atunci, variantele și aromele s-au diversificat, astfel ajungând să răspunde tuturor dorințelor consumatorilor.

Cafeaua de la Nescafe ce provine din surse sustenabile

Cafeaua de la Nescafe provine exclusiv din surse sustenabile, iar până în 2025 vrea să obțină 100% cafea responsabilă, conform angajamentului său global, Nescafé Plan 2030. În ultimul deceniu, au fost investiți 300 de milioane de euro în diverse proiecte privind sustenabilitatea în ultimul deceniu.

Acest lucru a dus la crearea unor noi tehnologii și instrumente ce sunt menite să susțină producția de cafea. Va îmbunătăți calitatea vieții cultivatorilor și a comunității lor din America de Sud

Aproximativ 100.000 de cultivatori au fost instruiți pentru a cultiva sustenabil. Aceștia nu sunt singuri. 300 de consultanți agricoli lucrează în mod direct cu cultivatorii de cafea din întreaga lume. Acest lucru este susținut prin intermediul programului „Farmer Connect”.