Brioşe proaspete, croissants şi sandwich-uri baghetă, asezonate cu o cafea expresso. Toate acestea se găsesc în unităţile cu servire rapidă marca Brioche Dorèe. Planurile de expansiune teritorială ale companiei vizează deschiderea unui număr de 50 de unităţi noi în fiecare an, inclusiv în România.
Având deja o lungă tradiţie pe piaţa franceză, Brioche Dorèe deschidea prima unitate în 1976. Succesul mărcii în rândul consumatorilor se datorează, în principal, varietăţii de produse şi a frecvenţei cu care gama este reînnoită în fiecare sezon. La toate acestea se adaugă atmosfera creată de decorul restaurantelor şi adaptabilitatea conceptului Brioche Dorèe la diferite tipuri de locaţii, pornind de la kart-ul mobil (cu o dimensiune de 15 metri pătraţi) şi până la marile restaurante, întinse pe o suprafaţă de 250 de metri pătraţi.
Din punct de vedere financiar, preluarea şi operarea afacerii Brioche Dorèe la nivel naţional presupune o investiţie totală iniţială de aproximativ 150.000 de euro, sumă din care taxa de intrare în franciză pentru o unitate deschisă reprezintă 30.000 de euro. La aceasta se adaugă şi alte costuri de start-up relevante: pentru amenajarea şi decorarea spaţiului, pentru achiziţionarea echipamentelor necesare pentru operarea businessului, dar şi capitalul rulant etc. Contractul de franciză este încheiat pe o perioadă de nouă ani şi prevede redevenţe, acestea fiind stabilite de către francizor la 5% din cifra de afaceri.
Pentru investitorii interesaţi de preluarea şi operarea businessului Brioche Dorèe la nivelul întregului teritoriu naţional, taxa de master-franciză va fi ulterior discutată cu francizorul internaţional.
Lider pe piaţa franceză în sectorul restaurantelor cu servire rapidă, Brioche Dorèe este membră a grupului Le Duff. Începând cu cele mai bune locaţii, în ţara de origine (Champs Elysees, Opera, Cartierul Latin), reţeaua Brioche Dorèe este formată, în prezent, din 335 de restaurante, din care 104 funcţionează în regim de franciză. Acestea sunt localizate în Europa (Italia, Marea Britanie, Luxembourg şi Elveţia), dar şi în alte state ale lumii, precum Argentina, Maroc, Canada şi Statele Unite.