Trenurile Hitachi s-au clasat la nivelul cel mai inalt de fiabilitate intre trenurile nou introduse in Marea Britanie, iar serviciul de mare viteza implementat de Southeastern a fost cel mai bine cotat serviciu de transport pe cale ferata in National Passenger Survey 2010.

Class 395, primul tren Hitachi din gama AT-300, continua sa reprezinte o poveste de succes dupa lansarea lui in Marea Britanie, in 2009, stabilind noi standarde de performanta pentru transportul feroviar de calatori. Structura sa de aluminiu, avand greutate redusa, permite o accelerare mai rapida si mai mult spatiu pentru pasageri, in conditiile unui consum de energie redus. La acesta contribuie si sistemul de franare regenerativa, care poate scadea cu pana la 12% costul electricitatii.

Datorita structurii versatile, desi trenul Hitachi Class 395 este proiectat sa consume cu 33% mai putina energie decat celelalte trenuri electrice de mare viteza, el poate atinge o viteza de 225 km/ora, cu posibilitatea cresterii acesteia pana la 250 km/ora. Pentru a ne adapta modelului de business al partenerilor nostri, putem optimiza interiorul, proiectandu-l astfel incat sa maximizeze potentialul de crestere a numarului de pasageri, sporind in acelasi timp confortul prin diminuarea zgomotului si prin introducerea de facilitati aditionale, cum ar fi conectivitatea WiFi.

Dezvoltarea si introducerea de trenuri noi, care sa ofere clientilor o experienta de calatorie superioara fata de trenurile existente, conduce la o crestere pe termen lung a numarului de pasageri transportati. Din experienta Hitachi si pentru ca ascultam feedback-ul clientilor referitor la design-ul trenurilor, stim ca fiabilitatea acestora, viteza, siguranta si spatiul pe care il ofera contribuie la satisfactia pasagerilor si la o crestere sustenabila a afacerilor din domeniul transportului feroviar de calatori.

Social Innovation Business – Hitachi ofera solutii prin care atat clientii nostri, cat si societatea au de castigat. Vii alaturi de noi? hitachi.ro