La inceputul lunii septembrie, principalele posturi de televiziune au trecut la grila de programe toamna-iarna. Inca de atunci se anunta un duel la varf intre Pro TV si Antena 1. Televiziunea lui Dan Voiculescu, fara sa declare oficial, isi propusese sa atace pozitia de lider detinuta de Pro TV in Bucuresti si in mediul urban. Cifrele seci ale sondajelor de audienta pe prima luna a acestei toamne arata ca duelul mult asteptat de „microbistii media” a fost in realitate o lupta la baioneta. Si lupta de-abia a inceput.
Conform sondajului de audienta pus la dispozitie de compania AGB Data Research, cel mai spectaculos salt realizat de Antena 1 s-a inregistrat in Bucuresti, in intervalul de maxima audienta (orele 19 – 23), interval in care cota sa de piata (partea din timpul total de vizionare) a atins 28,8%, in timp ce cota Pro TV s-a ridicat la 28,3%. Este interesant de remarcat faptul ca Antena 1 a avut o crestere sensibila mai ales in Bucuresti. Cota de piata a Antenei 1 (vezi graficul) a fost mai mica cu 1,3 procente decat cota Pro TV, in timp ce in august diferenta era de 2,6 procente, iar in mai a.c., batea chiar 10,6 procente. In Capitala, Antena 1 a recuperat distanta fata de Pro TV cu un sprint „L
Calinescu i-a rasturnat caruta lui Tuca
28 octombrie 1999, 12:00
Ultima modificare în 28 octombrie 1999, 15:00
La inceputul lunii septembrie, principalele posturi de televiziune au trecut la grila de programe toamna-iarna. Inca de atunci se anunta un duel la varf intre Pro TV si Antena 1. Televiziunea lui Dan Voiculescu, fara sa declare oficial, isi propusese sa atace pozitia de lider detinuta de Pro TV in Bucuresti si in mediul urban. Cifrele seci ale sondajelor de audienta pe prima luna a acestei toamne arata ca duelul mult asteptat de "microbistii media" a fost in realitate o lupta la baioneta. Si lup
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Guvernantii adopta pe ascuns legislatia incomoda
- Marcile celebre sunt mine de aur pentru proprietari
- Certificate pentru afaceri in UE
- Apele tamaduitoare de la Calan nu fac minuni in afaceri
- Bazar
- Ordonanta privind reglementarea productiei, circulatiei si comercializarii alimentelor
- Gaura cheii
- In cercetarile de marketing, tehnicile de culegere a informatiilor difera
- Studiile de piata ajuta la fundamentarea deciziilor
- Cablistii selecteaza programele tv in functie de pret