La inceputul lunii septembrie, principalele posturi de televiziune au trecut la grila de programe toamna-iarna. Inca de atunci se anunta un duel la varf intre Pro TV si Antena 1. Televiziunea lui Dan Voiculescu, fara sa declare oficial, isi propusese sa atace pozitia de lider detinuta de Pro TV in Bucuresti si in mediul urban. Cifrele seci ale sondajelor de audienta pe prima luna a acestei toamne arata ca duelul mult asteptat de "microbistii media" a fost in realitate o lupta la baioneta. Si lup
La inceputul lunii septembrie, principalele posturi de televiziune au trecut la grila de programe toamna-iarna. Inca de atunci se anunta un duel la varf intre Pro TV si Antena 1. Televiziunea lui Dan Voiculescu, fara sa declare oficial, isi propusese sa atace pozitia de lider detinuta de Pro TV in Bucuresti si in mediul urban. Cifrele seci ale sondajelor de audienta pe prima luna a acestei toamne arata ca duelul mult asteptat de „microbistii media” a fost in realitate o lupta la baioneta. Si lupta de-abia a inceput.
Conform sondajului de audienta pus la dispozitie de compania AGB Data Research, cel mai spectaculos salt realizat de Antena 1 s-a inregistrat in Bucuresti, in intervalul de maxima audienta (orele 19 – 23), interval in care cota sa de piata (partea din timpul total de vizionare) a atins 28,8%, in timp ce cota Pro TV s-a ridicat la 28,3%. Este interesant de remarcat faptul ca Antena 1 a avut o crestere sensibila mai ales in Bucuresti. Cota de piata a Antenei 1 (vezi graficul) a fost mai mica cu 1,3 procente decat cota Pro TV, in timp ce in august diferenta era de 2,6 procente, iar in mai a.c., batea chiar 10,6 procente. In Capitala, Antena 1 a recuperat distanta fata de Pro TV cu un sprint „L