Camelia Enescu lucrează de peste 20 de ani în cadrul Tarom, în ultimii ani fiind ancorată în activitatea managerială dedicată pieței din Turcia. 2016 şi 2017 au reprezentat ani cu multe provocări profesionale pentru Camelia Enescu, date fiind evenimentele succedate pe piața din Turcia. „Din fericire situația acestei piețe s-a redresat extrem de rapid, previziunile anului 2018 poziționând Turcia printre primele desținatii în cererera de călătorie a turismului outgoing dinspre România“, spune directorul de marketing şi vânzări Tarom, funcție preluată la finele anului trecut. După 3 luni de activitate, Camelia Enescu a precizat că Tarom a creionat o strategie comercială pentru acest an. Prima prioritate, în decursul primului trimestru, a fost atragerea unui venit imediat în vederea eficientizării operării pe termen scurt, „aflându-ne într-o perioada de low season a cererii de călătorie“. O analiză privind numărul de pasageri transportați în primul trimestru din acest an, arată că Tarom a crescut gradul de încărcare a aeronavelor la circa 70%, față de aceeaşi perioada a anului trecut, când gradul de ocupare al avioanelor a fost de circa 62%. Mai mult, veniturile companiei Tarom au crescut cu aproximativ 13% în primele trei luni, față de aceeași perioadă a anului 2017.
Revista Capital premiază cei mai buni manageri din România
Gala Premiilor de Excelență în Management, evenimentul prin care Capital recunoaște meritele celor care fac economia românească să crească, a ajuns la cea cea de-a patra ediție.
Alegem câştigătorii împreună
La ediția din acest an, care va avea loc la începutul lunii iunie, avem șase categorii de premii. La fiecare categorie au fost propuși mai mulți manageri dintre care redactorii Capital au selectat 10 persoane. Povestea lor şi, mai ales, realizările din ultimul an le găsiţi pe site-ul capital.ro.
Vă invităm pe această cale pe dumneavostră, cititorii Capital, să-i votați pe cei mai buni dintre cei buni.
Cum am stabilit nominalizaţii
Criteriile de evaluare au urmărit aspecte relevante pentru fiecare dintre aceste categorii, fie că este vorba de investirea şi cheltuirea fondurilor în mod eficient, de a administra personalul sau de a alege cea mai bună strategie de comunicare. (mai multe detalii despre procedura de selecție găsiți aici).
În funcție de voturile exprimate de dumneavoastră, redactorii Capital vor desemna și premia, în cadrul Galei de Excelență, pe primii trei manageri la fiecare categorie.
Cele șase categorii de premii sunt:
Cel mai bun CEO
Cel mai bun director financiar
Cel mai bun manager de vânzări/comercial
Cel mai bun manager de HR
Cel mai bun manager de PR/Marketing
Cel mai bun responsabil de CSR