Conform anunțului publicat în 30 martie pe www.e-licitatie.ro, perioada contractului este 1.05 – 31.12.2020. Perioada contractului implică și posibilitatea de prelungire până 31.04.2021 iar data limită de depunere a ofertelor este 10 aprilie. Criteriul de atribuire a contractului este preţul cel mai mic.
Între ce sume este încadrată oferta
Se estimează că este nevoie de preluarea a 8.005 metri cubi deşeuri menajere până la sfârşitul anului iar valoarea minimă a contractului este de 336.344,54 lei fără TVA. Dacă contractul se prelungește până în aprilie 2021, este necesară preluarea a 12.007,5 metri cubi deşeuri menajere iar valoarea maximă a contractului este de 504.516,80 lei fără TVA.
Achiziţia acestui serviciu este necesară ca urmare a faptului că în urma activităţilor specifice desfăşurate în Palatul Parlamentului pe spaţiile administrate de Camera Deputaţilor se colectează deşeuri menajere care trebuie transportate la groapa de gunoi, conform anunțului respectiv.
Alte servicii căutate de Camera Deputaților
De asemenea, Camera Deputaţilor achiziţionează și servicii de suport tehnic de software. În acest caz, valoarea estimată a contractului este de 589.915,97 lei.
Potrivit sursei menționate, serviciile de software sunt pentru echipamente de securitate FireEye, FortiGate, echipamente de securitate acces Internet FortiWeb, dar şi pentru soluţie CISCO Email Security. Acest anunț a fost publicat în data de 7 aprilie și data limită de depunere a ofertelor este 27 aprilie.