Andrei Coșuleanu, Președintele Act for Tomorrow, a declarat: „În urmă cu 7 ani, alături de P&G România am pornit într-o nouă călătorie, prin care ne-am propus să contribuim la protejarea naturii. Acest drum continuă, iar în acest an ni s-au alăturat noi voluntari și parteneri din comunitătile locale, care ne-au sprijinut să curățăm deșeurile aruncate în mod iresponsabil în natură. <<O Românie Curată Începe de Acasă>> este mai mult decât un proiect, este o mișcare, un efort colectiv și un exercțiu de mobilizare comunitară, în care sutele de voluntari care ne sunt alături an de an au o misiune comună: aceea de a se implica pentru a contribui ca lumea să devină un loc mai verde și mai curat pentru noi și generațiile viitoare.” 

Campania O Românie Curată Începe de Acasă a fost lansată în 2018 și a devenit treptat o acțiune care a reunit voluntari P&G, ONG-uri și comunități locale, într-un efort de a curăța de deșeuri zone din întreaga țară. Până acum, s-au implicat peste 3.500 de voluntari, din 24 orașe din România, fiind colectate peste 44 tone de deșeuri. În același timp, datorită eforturilor voluntarilor și ONG-urilor partenere, au fost plantați peste 12.500 de puieți.

Despre Procter & Gamble 

Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Pentru cele mai recente știri și mai multe informații despre P&G și  brandurile sale, vă rugăm să vizitați  https://ro.pg.com/

 Despre Act for Tomorrow 

Act for Tomorrow este un ONG creat de o echipă de oameni pasionați și dedicați, care și-au propus cu resursele lor să contribuie la dezvoltarea unei lumi mai bune, mai responsabile și curate. AFT își concentrează resursele și know-how-ul pentru realizarea unor proiecte sub umbrela sustenabilității și a creativității, care să aibă impact direct atât asupra cetățenilor, cât și a zonelor defavorizate din România.