Campania de promovare a României ca destinaţie turistică, „Romania -The Land of Choice” începe astăzi, pe canalul Eurosport, potrivit unui comunicat al Ministerului Turismului (MT).
Primul clip al campaniei va fi difuzat pe Eurosport, la ora 21:30. Simultan, pentru a marca debutul campaniei, acelaşi clip va rula pe cea mai mare faţadă media din Europa, Cocor Media Channel din Bucureşti, fiind preluat în direct de pe canalul Eurosport. Spotul va continua să fie difuzat pe suportul de la Cocor şi pe parcursul săptămânii viitoare.
Campania îi va avea ca protagonişti pe cei trei mari campioni români, Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi, iar clipurile de promovare vor fi difuzate în perioada august-decembrie 2009 şi pe postul CNN.
Cu un public de peste 116 milioane de telespectatori din 59 de ţări, Eurosport este postul de televiziune de sport paneuropean cu cea mai mare audienţă, conform MT. Obiectivele campaniei sunt creşterea notorietăţii internaţionale a României ca destinaţie turistică şi creşterea numărului de turişti străini.
SURSA: Ministerul Turismului