Campanie dedicată umorului negru

De ziua pacalelilor, agentia Brandstalk si radfio Europa FM au demarat campania de promovare a primului site romanesc dedicat unei fete mai putin cunoscute a zambetului, umorul negru. Site-ul www.umornegru.ro a luat nastere anul trecut, la sugestia Brandstalk, si completeaza platforma de comunicare a postului de radio- “Romania zambeste cu Europa FM”. Promovat sub sloganul “Razi de moarte”, site-ul se adreseaza unui public de nisa, in majoritate masculin, car

De ziua pacalelilor, agentia Brandstalk si radfio Europa FM au demarat campania de promovare a primului site romanesc dedicat unei fete mai putin cunoscute a zambetului, umorul negru.

Site-ul www.umornegru.ro a luat nastere anul trecut, la sugestia Brandstalk, si completeaza platforma de comunicare a postului de radio- “Romania zambeste cu Europa FM”.

Promovat sub sloganul “Razi de moarte”, site-ul se adreseaza unui public de nisa, in majoritate masculin, care “gusta” glumele cu substratul specific umorului negru.

Toti cei care se regasesc in aceasta categorie au la dispozitie pe site o varietate de expresii ale genului, la care pot contribui cu propriile creatii, bancuri, filmulete, caricaturi, reclame si fotografii.

Ineditul campaniei, dincolo de mesajul ei, il constituie trei spoturi transmise viral, care exploateaza expresia “razi de moarte” atat in sensul ei propriu, cat si in cel figurat.

Spoturile au fost realizate sub forma unor comic-strip-uri, similare celor care se transmit viral in cercul de prieteni, tocmai pentru a se integra in contextul site-ului. Cele trei spoturi se vor regasi, pe rand, pe www.umornegru.ro, alaturi de alte glume postate de utilizatori.

Campania de promovare realizata de Brandstalk se va intinde pe durata lunii aprilie, iar mesajul central va fi sustinut prin spoturile virale, ad-uri de presa si spoturi radio difuzate pe Europa FM.

Data: 3 aprilie 2008

Sursa: The Group