Campanie publicitară din care sunt excluse televiziunile

VISA şi băncile membre de pe piaţa locală au bugetat, în perioada octombrie 2009-septembrie 2010, peste un milion de euro pentru trei campanii de informare, cu scopul stimulării plăţilor cu cardul, din care televiziunile sunt excluse."Bugetul care va susţine aceste campanii de comunicare, pe care VISA şi băncile membre şi le-au planificat pentru perioada octombrie 2009-septembrie 2010, este de peste un milion de euro, iar în aceste costuri nu sunt incluse alte cheltuieli cu producţ

VISA şi băncile membre de pe piaţa locală au bugetat, în perioada octombrie 2009-septembrie 2010, peste un milion de euro pentru trei campanii de informare, cu scopul stimulării plăţilor cu cardul, din care televiziunile sunt excluse.

„Bugetul care va susţine aceste campanii de comunicare, pe care VISA şi băncile membre şi le-au planificat pentru perioada octombrie 2009-septembrie 2010, este de peste un milion de euro, iar în aceste costuri nu sunt incluse alte cheltuieli cu producţia de materiale sau cu alte canale de comunicare ale băncilor”, a spus directorul general al VISA Europe pentru România, Cătălin Creţu, citat de Mediafax, precizând, totodată, că VISA va promova acest campanii prin intermediul canalelor de print, online şi outdoor şi nu va apela la canale tv.

În România, există în prezent 27 de bănci membre ale VISA Europe, dintre care 13 pot să instaleze terminale POS.

De la mijlocul luni octombrie 2009 şi până la jumătatea lunii decembrie 2009, VISA a desfăşurat o campanie de opt săptămâni de educare şi informare a deţinătorilor de carduri.

„În cele opt săptămâni, site-ul visa.ro a avut peste 175.000 de vizualizări, ceea ce a demonstrat că oamenii sunt interesaţi din ce în ce mai mult de plata prin card. În campania desfăşurată de Paşti, care a durat tot opt săptămâni, site-ul a avut 75.000 de vizualizări. Suntem foarte mulţumiţi de rezultate, dar considerăm că este foarte mult de lucru în continuare”, a adăugatoficialul VISA.

SURSA: Mediafax