Campofrio a raportat venituri în scădere cu 14,1% pe piaţa locală

Veniturile companiei spaniole Campofrio pe piaţa românească au scăzut în primul semestru cu 14,1%, la 10,6 milioane euro, de la 12,33 milioane euro în aceeaşi perioadă a anului trecut, iar pierderile au crescut de la 788.000 euro la 3,15 milioane euro. Potrivit datelor prezentate de Campofrio, cheltuielile operaţionale din România au urcat în intervalul analizat cu 8,7%, de la 12,36 milioane euro la 13,44 milioane euro. Astfel, pierderile operaţionale au crescut de la 30.000 euro l

Veniturile companiei spaniole Campofrio pe piaţa românească au scăzut în primul semestru cu 14,1%, la 10,6 milioane euro, de la 12,33 milioane euro în aceeaşi perioadă a anului trecut, iar pierderile au crescut de la 788.000 euro la 3,15 milioane euro.

Potrivit datelor prezentate de Campofrio, cheltuielile operaţionale din România au urcat în intervalul analizat cu 8,7%, de la 12,36 milioane euro la 13,44 milioane euro.

Astfel, pierderile operaţionale au crescut de la 30.000 euro la 2,84 milioane euro.

Campofrio şi Caroli Foods Group au finalizat recent procedurile de unificare a afacerilor din România într-un joint-venture.

Noul grup va opera sub numele Caroli Foods Group şi va fi lider pe piaţa de produse din carne procesată din România din punct de vedere al vânzărilor şi cotei de piaţă, potrivit companiilor.

Afaceri cumulate de 120 mil. euro

Procesul de integrare a celor două companii va dura circa 12 luni. Ambele fabrici, din Piteşti şi Tulcea, vor rămâne operaţionale, fiecare specializându-se în anumite tipuri de produse.

Campofrio a anunţat, în aprilie, că va plăti 12,3 milioane de euro, pe lângă cedarea acţiunilor subsidiarei româneşti Tabco Campofrio, pentru a deţine 49% din capitalul Caroli Foods Group, compania creată prin fuzionarea operaţiunilor din România ale grupului spaniol şi ale Caroli.

Cele două companii au anunţat, la începutul lunii martie, că au încheiat un acord de fuziune a operaţiunilor, în forma unui joint venture, prin care se va crea cea mai mare companie de mezeluri din România, cu o cifră de afaceri de 120 milioane euro şi o cotă de 16% din piaţa de profil.

Grupul spaniol Campofrio este prezent în România din 1998 şi deţine pe plan local o singură capacitate de producţie, la Tulcea.

Pe piaţa românească a mezelurilor mai activează companiile Cris Tim, Aldis, Angst şi H&E Reinert.

SURSA: Mediafax