eMAG procedează la fel ca anul trecut devansând data oficială internaţională, încercând să câştige timp, astfel încât curierii să poată livra produsele până în prima parte a lunii decembrie.
eMAG, care are afaceri de 500 de milioane de euro, cumulat cu Marketplace, conform declarațiilor lui Iulian Stanciu, şeful companiei, va reduce preţurile la 50% din produsele de pe site. În prezent pe site sunt 500.000 de produse. Vânzările realizate de Black Friday reprezintă 10% din veniturile la nivel anual.
Startul reducerilor, ca în fiecare an, la eMAG, începe de la primele ore al dimineții. Anul trecut Black Friday la eMAG a început la ora 7.00 AM. Compania nu specifică ora exactă pentru a nu avea probleme cu infrastructura. “Dacă am anunța ora, acest lucru ar însemna ca peste 150.000 de oameni să dea refresh la pagina noastră, iar din punct de vedere tehnic nicio infrastructură din lume nu ar face față”, explica în anii trecuţi ulian Stanciu, șeful eMAG.