Despre intrarea discounterului german Aldi în România se vorbește de ani buni, pentru că acesta obișnuiește să-l urmeze pe Lidl pe piețele noi. Ținând cont de succesul Lidl la nivel local, nu este niciun dubiu că piața românească i-a atras atenția și rivalului său istoric. Însă niciodată retailerul nu a fost mai aproape de noi ca acum. Discuții purtate cu furnizori români, recrutări pentru poziții-cheie în companie, explorarea pieței pentru identificarea oportunităților de expansiune și a trendurilor de consum, toate acestea ne dau indicii că „ni se pregătește ceva”.
Oficial, reprezentanții retailerului german admit că analizează piețe noi pentru expansiune, însă nu oferă detalii – lucru deloc surprinzător, ținând cont că vorbim de o companie care nu obișnuiește să fie foarte comunicativă cu presa.
„Fiind un jucător internațional, întotdeauna analizăm oportunitățile de intrare pe piețe noi. În acest moment, nu putem răspunde punctual la întrebările dvs.”, au declarat reprezentanții Aldi Süd International pentru Progresiv. Reticența de a dezvălui planurile de viitor ar putea fi legată și de o posibilă tranzacție în România.