Intrebat despre asemanarea dintre promotia Elite, „Pregateste-te sa fii bogat”, si o campanie din Singapore, Naumovici a raspuns insolent: „Daca 10% din campania noastra seamana cu 30% din campania lor, inseamna ca am copiat?” Auzind aceasta chestie, ii promitem lui Naumovici ca in scurt timp ii vom trimite o piesa de teatru in care 10% va semana cu 30% din „Hamlet”, cu speranta ca nimeni din lumea teatrala nu se va prinde, iar cronicarii ne vor acorda numai laude.

Bradut Florescu s-a angajat la Olympic DDB
Dupa ce si-a dat demisia din functia de Creative Director Group de la agentia de publicitate Tempo Advertising, Bradut Florescu n-a avut prea mult timp sa se plictiseasca „stand pe bara”. El s-a angajat recent la agentia de publicitate Olympic DDB pe postul de Creative Director. „Gura targului” zice ca s-a angajat pe o leafa mai mare decat cea pe care a avut-o la Tempo.

Bergenbier de la Ogilvy la Headvertising
Contul Bergenbier a iesit, dupa un an, din portofoliul Ogilvy, agentie care desfasura creatia pentru marca de bere, in ceea ce priveste spoturile sau machetele nonfotbal. Activitatile au trecut in curtea agentiei Headvertising. Iesirea a fost motivata de realocarea pe agentii a marcilor Interbrew. Marcile Interbrew sunt impartite astfel intre agentiile Headvertising (Noroc, Bergenbier, Caraiman), McCann Erickson (Stella Artois) si Momentum (tot ce tine de relatia Bergenbier-fotbal). Partea de media a Interbrew este asigurata de McCann Erickson.

Auto Rom, Romcar si Hyundai Auto la Tempo
Marcile Mercedes-Benz, Chrysler/ Jeep, Ford, Mazda, Hyundai au intrat in portofoliul Tempo Advertising. Aceste marci fac parte din diviza auto a grupului tiriac Holdings Ltd. Tempo va asigura servicii de media planning, media buying, productie print si
materiale promotionale pentru companiile Auto Rom, Romcar si Hyundai Auto, care distribuie pe piata romaneasca marcile mentionate.

Sfantul ciubuc preferat amenzilor
Aplicarea unei amenzi aduce functionarului un comision cuvenit legal. De pilda, un controlor pe mijloacele de transport public are dreptul sa ceara o cota parte din amenzile date. Problema este ca, pe langa un teanc de formulare ce trebuie completate, veniturile respective se si globalizeaza. De teama sa nu sara de la un plafon de impozit la altul, „nasul” va prefera, ca de obicei, sfantul ciubuc, in loc sa taie biletul cu suprapret.

Traditie si modernism la Ministerul Agriculturii

Conferintele de presa inceteaza a mai fi plictisitoare cand acestea au loc la Ministerul Agriculturii. La o astfel de conferinta, ministrul Ilie Sarbu a „gadilat urechile ziaristilor intr-un mod placut”, cu un cuvant, probabil, scapat din greseala. Dar, ce greseala! Oferindu-i cuvantul directoarei Agentiei Sapard, ministrul a prezentat-o drept „tovarasa directoare”. Dar bucuria ziaristilor nu s-a incheiat aici. Episodul doi: unul dintre primarii de localitati invitati la conferinta a tinut neaparat sa multumeasca agentiei regionale pentru sprijinul acordat. Problema a fost ca primarul a spus „Multumesc celor de la Trei Sud-Est…”, in loc de „ADR Sud-Est”, sau, poate ca dansul a spus ce trebuia, dar cert este ca in sala s-a inteles cu totul altceva, si anume ca primarii sunt recunoscatori muzicii dance. Dupa fapta, a venit si rasplata, inevitabilele hohote prelungite de ras care au intrerupt conferinta pentru cateva minute bune.