Anunțul oficial cu privire la candidatura lui Marcel Ciolacu a avut un impact considerabil în spațiul online. Mesajul transmis luni a generat cel mai important vârf de mențiuni despre numele său, cu cel mai ridicat impact prognozat, la nivelul ultimei luni.
Au existat multe momente în care numele lui Marcel Ciolacu a fost intens menționat
Potrivit datelor citate de publicația Informat, s-au înregistrat 818 referiri la numele lui Ciolacu în data de 20 august. Acestea au determinat peste 9 milioane de vizualizări estimate.
Pe parcursul perioadei de analiză, au existat și alte momente în care numele șefului social-democrat a fost menționat foarte mult. La rândul lor, aceste mențiuni au generat un număr considerabil de vizualizări estimate.
Printre acestea se numără:
- întâlnirile cu premierul maghiar;
- întâlnirile cu Mircea Geoană;
- deceselor de la Spitalul Pantelimon.
Printre sursele online care au menționat cel mai frecvent numele premierului se remarcă site-urile de știri
Printre sursele online care au menționat cel mai frecvent numele premierului în ultima lună se remarcă site-urile de știri. Pe următorul loc se află paginile de Facebook asociate acestor surse de știri.
Printre entitățile menționate cel mai frecvent în asociere cu numele șefului PSD se numără următoarele:
- Guvernul;
- Nicolae Ciucă;
- România;
- PSD;
- Alexandru Rafila;
- Viktor Orban;
- români.
Temele care au generat cele mai multe mențiuni despre premier
Acestea au fost des întâlnite în articolele și postările din surse web relevante, potrivit sursei menționate. Repetarea acestor cuvinte cheie arată că temele care au generat cele mai multe mențiuni despre premier sunt următoarele:
- întâlnirea cu premierul maghiar Viktor Orban;
- scandalul de la Spitalul Sf. Pantelimon;
- dezbaterile online legate de alegerile prezidențiale din România.
Temele economice au fost de mare interes în rândul românilor
La capitolul hashtags, se remarcă frecvența utilizării celor care însoțesc postări critice la adresa PSD sau a premierului Marcel Ciolacu, notează sursa menționată.
Sunt remarcate și cele legate de promovarea politicilor guvernamentale, în special prin campanii derulate de PSD pe rețelele sociale.
La capitolul emoji-uri, sunt remarcate cele care ilustrează teme economice. Acest lucru sugerează că discuțiile sunt în primul rând orientate către subiecte guvernamentale și economice.