În calitate de furnizor oficial pentru echipamente de imagistică, Canon va promova produse precum camere foto digitale, imprimante, copiatoare, scanere şi faxuri care urmează a fi utilizate pe perioada turneului.
Canon are un istoric important în sprijinirea celei mai importante competiţii europene de fotbal pentru echipe naţionale şi a fost partener al competiţiei începând cu ediţia 1980 (cu excepţia UEFA EURO 2000). Ca parte a acordului, Canon va beneficia de promovarea numelui şi logoului pe ecranele TV, pe panourile de expunere din perimetrul terenurilor de joc, va avea posibilitatea de a rula promoţii cu bilete de participare la competiție, precum şi posibilitatea de a organiza în fiecare dintre cele opt stadioane centre pentru servicii de reparaţii pentru camere şi obiective destinate fotografilor profesionişti.
Prin urmare, Canon devine al nouălea partener global pentru UEFA EURO 2012, în urma anunţurilor anterioare de acorduri încheiate cu Adidas, Carlsberg, Castrol, Coca-Cola, Hyundai-Kia, McDonalds, Orange şi Sharp.
"Angajamentul continuu al Canon, unul dintre cele mai importante branduri la nivel mondial în categoria lor, de a sponsoriza Campionatul European de Fotbal reînnoieşte parteneriatul nostru pe termen lung şi va contribui la punerea cu succes în scenă a turneului".
"Canon este încântat să se alăture familiei de sponsori globali UEFA pentru EURO 2012. Avem ca pasiune puterea imaginii şi un astfel de turneu de fotbal oferă oportunităţi minunate de a expune produsele şi soluţiile noastre din zona de imagistică", a declarat Ryoichi Bamba, Presedinte & CEO al Canon Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.