de cateva luni. Capital este primul titlu de presa din Romania al carui brand a fost evaluat dupa un model propriu al firmei Brandient. Procedura a durat trei luni, si dupa calcule minutioase s-a ajuns la concluzia ca valoarea brandului Capital este de 5,4 milioane euro. Modelul Brandient a luat in calcul, printre altele, performantele financiare ale produsului, motivatia cititorilor (de ce cumpara si citesc revista), veniturile aduse doar de brand, puterea si stabilitatea marcii pe piata.Cercetarile de piata, necesare evaluarii brandului, au aratat ca revista este citita in primul rand pentru informatiile de actualitate (18%), continut (17%), stilul editorial (15%) si pentru opiniile specializate din cuprinsul publicatiei (14%). Toate aceste componente sunt legate direct de brandul Capital. Aceleasi cercetari au aratat ca si clientii de publicitate iau in calcul valoarea marcii Capital, dincolo de tiraj si audienta. Astfel, clientii aleg publicatia in primul rand pentru eficienta media (51,7%) si apoi pentru reputatie (12,8%).Din procesul de evaluare a reiesit ca politica editoriala pozitioneaza revista foarte clar in zona informationala (are informatii generale valoroase, utile si complete). Dintre toate produsele presei economice, brandul Capital are cea mai mare notorietate si favorabilitate (pusi in situatia de a alege dintre mai multe titluri, cititorii aleg Capital).Profilul cititorilor, conform Studiului National de Audienta (mai 2003 mai 2004), este dominat de persoane cu studii superioare (51,1%), cu venituri medii si peste (50,5%) si cu un statut social inalt (57,1%).
Capital
30 septembrie 2004, 12:00
Ultima modificare în 30 septembrie 2004, 15:00
de cateva luni. Capital este primul titlu de presa din Romania al carui brand a fost evaluat dupa un model propriu al firmei Brandient. Procedura a durat trei luni, si dupa calcule minutioase s-a ajuns la concluzia ca valoarea brandului Capital este de 5,4 milioane euro. Modelul Brandient a luat in calcul, printre altele, performantele financiare ale produsului, motivatia cititorilor (de ce cumpara si citesc revista), veniturile aduse doar de brand, puterea si stabilitatea marcii pe piata.Cercet
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Ordonanta nr. 85/2004 din 19/08/2004 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta privind serviciile financiare
- Oltchim a crescut cu 20% in septembrie
- Ordonanta nr. 94/2004, din 26/08/2004 privind reglementarea unor masuri financiare
- Televiziunile si-au ascutit grilele de programe: incepe show-ul!
- Profitul rasare din groapa de gunoi ecologica
- Dividende scumpe
- Petrolul ramane volatil
- Destule gaze, dar mai scumpe
- Strainii prefera Bulgaria in locul Romaniei
- Statul aduna zestre pentru Tarom