Seria dezbaterilor Capital Online Meetings continuă cu o temă ce are în prim plan piața de publicitate din România: care este evoluția în prima jumătate a anului 2020 comparativ cu 2019, cum s-au chimbat relațiile între principalii actori din piață (clientagenție- furnizor de servicii media), care este noul comportament al consumatorului de publicitate și care sunt fluctuațiile financiare generate de criza sanitară.
Moderatorul Claudiu Șerban alături de invitații redacției Capital vor puncta teme ca:
- Analiza pieței de publicitate din prima jumătate a anului 2020 comparativ cu 2019
- Impactul crizei sanitare asupra pieței și modificările apărute la nivelul fiecărui canal de comunicare
- Schimbări în comportamentul consumatorului de publicitate și adaptabilitatea furnizorilor de media
- Distribuirea cheltuielilor publicitare pe canale de comunicare eficiente
- Modalități de redresare a trendului negativ înregistrat de piața de publicitate
- Relația între client de publicitate-agenție-furnizori de servicii media
- Previziuni, strategii și investiții
Printre invitați se află: Raluca Mateiu – CEO InternetCorp; Mihaela Tudor – CEO Tudor Communication, Mihaela Rus – CEO Vitrina Advertising și Virgil Munteanu – Director Executiv Editura Evenimentul și Capital; Mihai Vișan – Head of Trading GroupM.
Urmărește și tu Capital Online Meetings: Piața de publicitate – Evoluție și tendințe, live pe pagina facebook Capital România și www.capital.ro, marți, 07.07.2020, ora 11:00 și află care sunt tendințele acestei piețe în contextual actual.