”Povestea aceasta cu pachetele generice, povestea cu interzicerea expunerii pachetelor în magazine , care a prins în Australia, apoi Franța, Marea Britanie, nu a avut la noi ca rezultat o scădere a incidenței fumatului . Dimpotrivă”, explică Gilda Lazăr, într-un interviu pentru Capital Play.
În schimb, continuă ea, ”efectele sunt nebănuite, în sensul că de la tutun, aceste reglementări extreme se extind către tot ceea ce este considerat nesănătos: alcool, fast food, băuturi carbogazoase îndulcite și așa mai departe. E un puritanism dus la extrem și la un moment dat trebuie să se discute mai serios despre drepturi, despre libertăți, despre statul care îți impune ce să faci și gândește pentru tine. Și știe el mai bine ce e bun pentru tine”.
Gilda Lazăr lucrează, de 22 de ani, pentru producătorul de ţigarete japonez JTI International, unde a coordonat multe campanii inovative,fiind recunoscută și apreciată atât pentru comunicarea adresată clienților, cât și pentru cea adresată propriilor angajați. În prezent, Gilda Lazăr este director Corporate Affairs & Communications, JTI România, Moldova şi Bulgaria.