Kanal D, in colaborare cu saptamanalul economic Capital, lider pe piata publicatiilor economico-financiare din Romania, lansează duminica, 30 septembrie 2007, incepand cu ora 12.00, emisiunea magazin economic CAPITAL TV, prezentata de George Dumitrescu.
Cu o frecventa saptamanala, pe durata a 45 de minute, emisiunea va face o analiza de ansamblu a mediului economic romanesc, va pune sub lupa aspectele delicate ale anchetelor economice care vizeaza afaceri controversate, privatizari facute fara cap sau contracte atribuite clientilor politici, va oferi informatii despre cel mai important eveniment economic al saptamanii si impreuna cu o personalitate de succes din domeniul afacerilor va prezenta pasii care trebuie urmariti pentru a reusi.
Dedicata oamenilor de afaceri dar si celor care, fara sa fie implicati activ in viata economica, doresc sa fie informati despre aspectele economice ale societatii in care traim, emisiunea Capital TV aduce in peisajul media romanesc un format captivant de magazin economic, cu rubrici care trateaza intr-o maniera analitica cu un limbaj accesibil tuturor, drumul catre profit.
“Experienta, profesionalismul si credibilitatea specialistilor Capital sunt punctele forte care asigura noii emisiuni Capital TV succesul. Am luat decizia introducerii in grila de toamna a primei emisiuni cu profil economic prezenta la Kanal D deoarece consideram ca statutul de post generalist de televiziune ne impune abordarea tuturor ariilor de interes ale telespectatorilor. Traim intr-o lume pecuniara si evolutiile sau involutiile economiei ne afecteaza viata, asa ca ne-am luat un partener cu traditie in domeniul economic- revista Capital pentru a le oferi telespectatorilor nostri o emisiune cu abordari economice complexe, pe intelesul tuturor” a declarat Maria Popescu, PR Manager in cadrul Kanal D.
“Revista Capital este de 15 ani lider pe piata publicatiilor economico-financiare din Romania. Am castigat increderea cititorilor nostri pentru ca le-am oferit inca de la primul numar informatiile, analizele si consultanta de care au avut nevoie pentru a-si planifica si construi afaceri sanatoase si solide. Ne-am asumat misiunea implicarii in profesionalizarea mediului romanesc de business, rolul de a prezenta profiluri ale oamenilor care au reusit in business, tocmai pentru a aduce in fata cititorilor nostri culisele unor idei profitabile si replicabile. Incepand din 30 septembrie, revista Capital impreuna cu postul de televiziune Kanal D propun telespectatorilor un proiect ambitios, gandit ca un instrument de orientare a publicului din Romania, intr-un context economic extrem de competitiv si efervescent”, a declarat Mihaela Stanculescu, Director Marketing Divizia Publicatii Economice si de Referinta Ringier.
Sub sloganul “O emisiune care investeste in tine!”, Kanal D si revista Capital isi propun in cadrul emisiunii Capital TV sa intre in culisele afacerilor de top, sa vorbeasca cu oameni de afaceri care au reusit si mai ales sa prezinte orice subiect cu partile bune si rele si la final sa traga concluzii utile noua tuturor, oameni de afaceri sau doar simpli spectatori si consumatori ai fenomenului economic.
Emisiunea are in desfasurator urmatoarele rubrici: “Om in top” in cadrul careia este prezentată povestea unui om de afaceri de succes; “Expert Capital” care prezinta informatii din domeniul financiar-bancar, imobiliar si leasing-uri; “Fabrica de bani” care ofera o perspectiva asupra afacerilor mici care pot da randament foarte mare, iar in cadrul rubricii “Culisele economiei“ se urmăresc distorsiunile care afectează mediul de afaceri din România. Emisiunea contine si rubrica “Trenduri”, unde sunt prezentate cele mai “la modă” achiziţii ale celor cu mulţi bani. Când se întâmplă ceva important în viaţa economică şi politică, emisiunea va include şi un interviu.
Sursa: Capital