Performanţa vine în contextul în care şi în luna anterioară, capital.ro atinsese un alt record, 937.000 de vizitatori unici, ceea ce înseamnă, practic, o creştere de peste 50% a numărului de cititori ai portalului faţă de începutul anului.
“Performanţa site-ului este remarcabilă, mai ales pentru că este dublată şi de rezultate bune în print. Astfel, contrar tendinţelor pieţei, în luna august a acestui an, tradiţional luna august este o lună slabă pentru vânzările de presă scrisă, revista Capital a avut cele mai bune vânzări la chioşc din acest an. Trebuie, de asemenea, spus că numerele best-seller nu au fost însoţite de niciun insert, carte, supliment sau produse promoţionale”, spune Virgil Munteanu, directorul executiv al Editurii Evenimentul şi Capital.
Pentru trim.III, datele preliminare de distribuţie ale companiei, arată în continuare o creştere de cca. 10% a vânzărilor la chioşc ale revistei Capital, după ce şi în trimestrul II datele BRAT au confirmat un avans cu 10% al vânzărilor totale faţă de trimestrul anterior. “A fost cea mai mare creştere trimestrială a vânzărilor din presa scrisă, care, cu puţine excepţii, a raportat scăderi. Ne-am concentrat pe îmbunătăţirea conţinutului, am lansat mai multe campanii editoriale şi am făcut câteva modificări în structura revistei care îşi arată rezultatele. Mulţumim cititorilor care au cumpărat revista, ajutându-ne să demonstrăm că presa scrisă de calitate poate avea în continuare succes”, spune Oana Osman, redactorul şef al revistei Capital.  
Deşi în ultimii ani au scăzut vânzările publicaţiilor tipărite, pentru ambele suporturi (print şi online), Capital are în prezent mai mulţi cititori decât în orice altă perioadă din istoria de 22 de ani a revistei.