Cardurile de transport STB pot fi reîncărcate în magazinele partenere PayPoint

Terminal_PayPoint_01

De acum, utilizatorii cardurilor de transport Activ, folosite în rețeaua de transport public din București și Ilfov, au la dispoziție o nouă metodă de a-și alimenta cardul de călătorie: reţeaua punctelor de plată PayPoint, cu peste 830 de terminale în București și județul Ilfov.

Cardurile de transport STB pot fi reîncărcate în magazinele partenere PayPoint

Noua facilitate oferită utilizatorilor transportului în comun din București și împrejurimi este posibilă datorită parteneriatului încheiat între PayPoint Services şi Societatea de Transport București (STB).

Ca urmare a acestui acord de colaborare, utilizatorii pot achiziționa atât titluri de călătorie, cât și abonamente STB de pe orice echipament PayPoint asistat (operat de către vânzătorul din magazin) sau neasistat, din Bucureşti şi proximităţi. Pentru achiziționarea titlurilor de călătorie și a abonamentelor STB este necesară deţinerea unui card de transport (fizic) emis de STB.

Rețeaua extinsă de puncte de plată PayPoint oferă călătorilor STB posibilitatea de a-și încărca simplu și rapid cardurile Activ, fie că este vorba despre portofele electronice sau abonamente: consumatorul se prezintă cu cardul Activ la unul din magazinele unde apare sigla PayPoint, se adresează persoanei care operează terminalul PayPoint, care va introduce seria cardului de transport și va opera tranzacţia.

Serviciul este disponibil și pe terminalele de transport neasistate

Pentru Portofel Electronic se introduce suma de reîncărcare dorită (valoarea maximă admisă este de 80 de lei), iar pentru Abonamente, care pot fi reîncărcate anticipat cu maxim 60 de zile înainte, se selectează tipul de abonament și data de început a acestuia. Plata se face în numerar, iar consumatorul primește dovada plăţii eliberată de terminal la finalul fiecărei tranzacții.

Serviciul este disponibil şi pe terminalele PayPoint neasistate, unde utilizatorul urmează paşii descrişi în meniul intuitiv şi gestionează singur tranzacţia.

Titlurile de călătorie ce nu pot fi reîncărcate prin intermediul terminalelor PayPoint sunt următoarele: călătorii metropolitane; abonamentele orare; abonamentele cu tarif redus; abonamentele integrate cu transportul feroviar.

„Accesarea domeniului “Transport public” reprezintă un obiectiv important în strategia PayPoint, iar inaugurarea acestui segment prin parteneriatul cu STB nu poate decât să ne bucure. PayPoint şi-a clădit în timp cea mai extinsă reţea de puncte de plată, unde românii îşi pot rezolva rapid şi simplu plăţile recurente, cu o simplă vizită la un magazin partener din proximitate. Acum le facilităm celor din Bucureşti şi plata titlurilor de călătorie, un serviciu care suntem convinşi că se va bucura rapid de succes”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

Daniel Istrate, directorul general al STB SA, a declarat că societatea face eforturi să crească calitatea transportului public prin înnoirea parcului de vehicule și prin furnizarea de mijloace accesibile pentru plata titlurilor de călătorie. El a menționat că diversifică metodele de plată, cresc accesibilitatea și oferă soluții pentru toate categoriile de călători.