Clienții Raiffeisen Bank s-au confruntat cu o nouă problemă. Cardurile nu au mai funcționat în întreaga țară, iar oamenii s-au plâns în mediul online că POS-urile arătau mesajul „tranzacție eșuată”.
Noi probleme pentru clienții Raiffeisen Bank. Aceștia au semnalat recent o problemă în legătură cu aplicația și cardurile. Potrivit plângerilor apărute în ultima vreme în mediul online, POS-urile arătau mesajul „tranzacție eșuată”.
Clienții Raiffeisen Bank au parte de noi probleme
În acest context, mulți s-au întrebat dacă este vorba despre un atac informatic. În urma celor întâmplate, aplicația bancară le-a oferit câteva informații.
Potrivit acestora, ar fi vorba despre „o problemă tehnică”. Totodată, banca scrie că depune „toate eforturile” pentru a remedia eroarea.
„Momentan întâmpinăm o problemă tehnică. Chiar în acest moment depunem toate eforturile pentru a o remedia. Încearcă puțin mai târziu. Îți mulțumim!”, este mesajul transmis în aplicație.
Un client a semnalat pe o platformă de socializare că au apărut mai multe probleme
Un client a semnalat pe o platformă de socializare că au apărut mai multe probleme. El a scris sâmbătă, 12 octombrie, că nu funcționează cardul la niciun POS și s-a întrebat dacă este vorba despre un atac informatic.
„Nu fractionează niciun card Raiffeisen la POS. Tranzactie refuzată. Aplicația menționează probleme tehnice. Atac informatic?”, a scris clientul.
Mesajul a atras imediat mai multe reacții din partea celorlați utilizatori
Mesajul respectiv a atras imediat mai multe reacții din partea celorlați utilizatori. De exemplu, un internaut a specificat că se afla în benzinărie și a avut noroc că avea un alt card la îndemână.
În caz contrar, nu ar fi putut să achite. El spune că a așteptat 30 de minute, iar cardul nu funcționa nici atunci.
„Nici acum nu îmi merge. Am stat 30 de minute în benzinărie. Noroc cu Revolut”, a spus acesta.
Clienții băncii s-au confruntat cu mai multe probleme de-a lungul timpului
Un alt client al băncii s-a plâns de mai multe probleme pe care le-a avut de-a lungul timpului. Amintim că, în luna august, clienții au întâmpinat o problemă cu plățile.
La momentul respectiv, mai mulți clienți au încercat să apeleze linia care oferă asistență în diferite probleme. Totuși, s-au lovit de un singur mesaj, fără alte explicații.
„În acest moment înregistrăm un incident în ceea ce privește tranzacționarea cu cardul de debit”, arăta mesajul robotului la momentul respectiv.