Se pare că prima zi de Paști, programele Antenei 1 au fost preferatele românilor. Astfel, postul tv a spulberat audiența și a fost lider detaşat de piaţã la nivelul întregii zile şi al Prime Time-ului.
În prima zi de Sãrbãtoare, românii au ales Antena 1, staţia impunându-se ca lider detaşat de audienţã în prima zi de Paşte, atât la nivelul Prime Time-ului, cât şi la nivelul întregii zile, pe toate categoriile de public.
Antena 1 a fost urmãritã în medie, în prima zi de Paști de peste 8.8 milioane de telespectatori unici, la nivelul întregii ţãri. Startul etapei finale Asia Express – Drumul Comorilor, filmele Comoara Naţionalã: Cartea Secretelor, Cartea Junglei 2 şi Amintiri din Copilãrie, precum şi Observator 06 şi Observator 13 au condus detaşat clasamentul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor de public.
Astfel, potrivit Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul întregii zile (Whole Day – 02:00 – 26:00) pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, în medie, 4.6 puncte de rating şi 22.3% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro Tv cu 3.7 puncte de rating şi 18.2% cota de piaţã. Şi în mediul urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor întreaga zi, obţinând un rating mediu de 4 puncte şi 15.1% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã tot de Pro TV, cu 3.4 puncte de rating şi 12.9% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul întregii ţãri, cei mai mulţi telespectatori alegând sã urmãreascã programele Antenei 1, care a înregistrat astfel, pe Whole Day 4.3 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv a înregistrat 3.6 puncte de rating şi 12.9% cota de piaţã.
Cel mai vizionat inerval al zilei
La nivelul Prime Time-ului ( cel mai vizionat interval al zilei – 19:00 – 23:00), Antena 1 a condus detaşat clasamentul audienţelor, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat un 10.2 puncte de rating şi 28.5% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV cu 7.8 puncte de rating şi 21.8% cota de piaţã. Şi la nivel urban, programele Antenei 1 din Prime Time au fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 8.6 puncte de rating şi 19.1% cota de piaţã, fiind urmate de Pro TV cu 7 puncte de rating şi 15.6% cota de puaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivelul naţional, interval în care Antena 1 a obţinut 8.5 puncte de rating şi 17.9% cota de piaţã, fiind urmatã de Pro TV cu 7.3 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţã.
Şi startul etapei finale Asia Express – Drumul Comorilor s-a impus ca lider de piaţã, pe toate categoriile de public.
Așadar, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, și a obținut, pe perioada difuzării Asia Express (20:03-23:02), o audiență medie de 12.1 puncte de rating și o cotă de piață de 32%, faţã de urmãtorul clasat, Pro TV, ce înregistra atunci 7.6 puncte de rating și o cotă de piață de 20.2%. Și în mediul urban, Asia Express a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9.9 puncte de rating şi 21.3% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro TV, care la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 6.5 puncte de rating şi 13.9% cota de piaţã. Și la nivelul întregii țări, cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească Asia Express- Drumul Comorilor, show ce a fost lider de audiență cu o medie de 9.6 puncte de rating și 19.5 cota de piață, în vreme ce Pro TV se clasa pe poziţia secundã cu o medie de 7 puncte de rating și 14.3% cota de piață.
Minutul de aur a fost la ora 21:48, în momentul în care aproape 2.3 milioane de telespectatori la nivel național urmãreau cu sufletul la gură debutul etapei finale din Asia Express.